heey,
ik hoop dat jullie het fijn gaan vinden :)
xxx ikke ;)
in het begin zal het wel wat saai zijn maar in de loop van het verhaal
zal het wel leuker worden, hopelijk.
ik zou het fijn vinden als je me laat wete of ik goed schrijf of er
iets moet veranderen want ik wil graag beter worden in mijn schrijven.

ps. dit is de kamer (http://www.girlz.nl/media/image/article/4061?p=11)

Rusig loop ik door de gangen, vandaag loop ik terug door de vertrouwde gangen van mijn school. Ik kom uiteindelijk bij mijn kamer en doe de deur uit het slot. Als ik binnen kom voel ik meteen iemand mij knuffelen. “schattie!” roep ik uit en omhels haar terug. “Charlotte, alles goed?” vraagt mijn bffje. “wel nu ik terug bij u ben” roep ik uit en laat haar los. “weetje de deri heeft vandaag groot nieuws, iets met nieuwe leerlingen” zegt Emma terwijl ik de deur sluit, de deri is de dericteur maar we noemen hem graag deri. Zoals verwacht staan mijn koffers al in de kamer maar niet alleen die van mij. “van wie zijn die andere koffers?” vraag ik terwijl ik achter haar aan naar de keuken loop. “ene Sara ofzo iets” zegt Emma. Meteen verdwijnt mijn lach, het eerste jaar dat ik niet alleen met mijn bff hier woon. “ah ok” zeg ik maar en schenk me een glaasje water in. De deur gaat open en stiekem kijken we achter de hoek van de keuken uit. Ik loop naar het meisje toe. “heey, ik ben Charlotte jij?” zeg ik vriendelijk terwijl ik mijn hand uitsteek. “hmm Sara” zegt ze terwijl ze vies naar mijn hand kijkt. ik laad mijn arm zakken en kijk haar even raar aan. “mijn kamer?” vraagt het meisje terwijl ze rondkijkt. “euh de eerste is nog vrij” zegt emma terwijl ze naar de eerste deur wijst. “good” zegt Sara terwijl ze met een vies gezicht haar tassen oppakt en naar de kamer loop. Ze sluit de deur achter zich en verdwijnt waarschijnlijk voor een lange tijd. “waarom de eerste?” vraag ik nieuwsgierig. “de derde wou ik aan jou geven dies veel leuker en relaxer” zegt Emma met een eigenwijs lachje. “ah schatje toch” zeg ik lachend. “ga je spullen maar naar je kamer doen ik ga naar de kantine kijken voor wat eten te stelen” zegt ze geheimzinnig. “good tot zo” zeg ik en loop naar de rechtse deur, achter mij hoor ik de voordeur dicht vallen.
“wow” zeg ik hardop als ik de deur open doe. “hoe gezellig!” roep ik in mezelf. Snel haal ik al mijn spullen en loop op en af tot alles erin staat. Ik richt alles zo mooi mogelijk in zodat het een echt ]my space is. Ik loop naar een deur in mijn kamer waar een badkamer bevind. Snel versier ik die ook wat en ga dan naar de tweede deur, de kleerkast. Meteen hang ik al mijn spullen er in.
De appartement deur gaat haastig open en Emma komt buiten adem mijn kamer in. “kom mee…”

Reageer (2)

  • skylimit

    Hallo Amica,
    Ik ben heel blij met je tips,
    in het vervolg zal ik de namen ook met hoofdletters doen.
    Zoals je waarschijnlijk ziet heb ik dat ook al aangepast.
    xxx
    ps.Zo dadelijk staat mijn nieuwe hoofdstuk ook al online.

    9 jaar geleden
  • Amica

    Als ik tips mag geven:
    Misschien de namen ook met een hoofdletter doen.
    'Hmm Emma' zegt ze
    Moet dat niet Sarah zijn?
    Als je het niet leuk vindt dat ik tips geef mag je het ook zeggen hoor.
    Xxx
    Amica
    Snel verder

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen