Foto bij why do you wanna help me out of my problems ( Tom lovestory ) 107

Hey lieve lezers van me (:
Ik heb het helaas heel druk met school, en binnenkort moet ik ook alweer werken in het weekend.
Toch ga ik proberen om zoveel mogelijk hoofdstukken te blijven posten (:

Groetjes magiclove

Het was alweer een paar dagen later. Tom en de andere jongens van Tokio Hotel waren nog altijd druk bezig in de studio waardoor je meestal alleen thuis was. Hoewel echt alleen was je niet want elke keer kwam er wel iemand langs. Of spraken jullie af in het parkje. Je was juist klaar met je tanden te poetsen toen de bel ging. Je liep de trappen af waarna je de voordeur openmaakte. Het was Annelies die aan de deur stond. Jullie zouden vandaag gaan shoppen samen met Sam maar die was helaas ziek. Jullie wilden eerst nog de uitstap afblazen maar daar wilde Sam niks van horen. Dus nu gingen jullie met zijn tweeën de winkels onveilig maken. Jij: “Kom eventjes binnen, dan pak ik mijn handtas.” Annelies stapte glimlachend naar binnen waarna je de deur dicht deed. Je liep al gauw terug de trap op om in Tom en jou kamer je handtas te nemen die al klaar lag ergens in een hoekje van de kamer om vervolgens terug naar beneden te lopen. Jij: “Oké nu ben ik klaar.” Het was toch te warm voor een jas en je schoenen had je al aan waardoor jullie konden vertrekken. Jullie verlieten het huis en stapte naar de bushalte toe. Jij: “Ik moet nodig eens voor mijn rijbewijs gaan.” Annelies: “Ja ik zou er beter ook maar eens mijn werk van maken.” Jij: “Misschien kunnen we het samen doen? Dan ondervragen we elkaar en leggen we samen het examen af?” Annelies: “Ja lijkt me leuk.” Jij: “Maar we vertellen er nog niemand over, dan is het een verassing.” Annelies: “Haha ja, ik zie Tom zijn gezicht al voor me.” Jij: “Ja ik denk niet dat hij het zal verwachten aangezien ik er nog nooit eerder over heb gesproken.” Annelies knikte instemmend. Gelukkig moesten jullie niet al te lang wachten op de bus en kwamen jullie dus ook al vrij snel aan in de stad. Jullie stapten de eerste de beste winkel in waar jullie meteen met een stapeltje kleding naar de paskamers liepen. Jullie toonden de kleren die jullie pasten telkens aan elkaar zoals alle vriendinnen doen, maar de laatste outfit die jullie aan hadden was dezelfde. Annelies: “Haha we lijken wel een tweeling.” Jij: “Cool, ik heb altijd al een zus willen hebben.” Annelies: “Ik ook!” Jij: “Haha bij deze kroon ik ons tot tweelingzusjes amen.” Annelies: “Amen.” Jullie besloten om allebei de outfit te nemen en bij jou thuis aan te doen gewoon omdat het leuk en grappig was. Zo gingen jullie nog een heel deel winkels af en na een tijdje stopte je voor een winkel waar een heel deel petten lagen. Jij: “Gaan we hier even naar binnen?” Annelies: “Tuurlijk.” Jullie stapten de winkel binnen en je liep meteen naar de muur vol petten toe. Jij: “Ik zou graag een nieuwe willen aangezien ik mijn vorige dus weer eens kwijt ben.” Annelies: “Ik dacht dat je vanaf nu Tom zijn petten mocht gebruiken?” Jij: “Oh dat mag ik nog steeds hoor maar ik kan moeilijk altijd zijn petten nemen hé.” Annelies: “Haha maar hij heeft er zoveel.” Jij: “Ik weet het, hij heeft speciaal een heel schap bij gekocht om ze te allemaal te kunnen leggen.” Annelies: “Oké ik wist wel dat hij er veel had, maar een heel schap?” Jij: “Misschien moet ik ook een rek kopen en begin ik ook een verzameling met iets.” Annelies: “Laat me raden, ook petten?” Jij: “Haha nee dat zou er een beetje over gaan.” Annelies: “Schoenen?” Jij: “Haha dat is nu eens een idee, een vrouw kan maar niet genoeg schoenen hebben.” Annelies: “Haha je hebt gelijk.”

Reageer (3)

  • jumbielove

    Snel verder gaan

    9 jaar geleden
  • KiliXxEagle

    Oewh! NIce nice. Snel weiter bitte! :D

    9 jaar geleden
  • Luckey

    Wacht rustig op een hoofdstukje

    XD
    Tom petten en zij schoenen
    Dat word leuk
    Snel verder pleSe

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen