3.0 School
Afgelopen dagen vlogen snel voorbij,en dat betekende; morgen school! Oh, wat had ik daar geen zin in. Ik mis mijn vriendinnen in Eindhoven. Wat zouden ze doen nu? Ook aan mij denken zoals ik nu aan hun denk of zijn ze me allang al vergeten? Ik check mijn mailbox even. Wow, 25 berichten. Zoveel berichten heb ik nog nooit gehad! En het is allemaal van één persoon; Taylor. Waarom stalkt die me nou?Het is toch uit of denkt tie nog steeds dat het aan is. Argh,na hem vind ik alle jongens een player! Hij heeft me zo voor de gek gehouden. Hoe ik toch ooit iets in hem leuk vond? Ik open het laatste berichtje.
Hai schatje van me,alles goed?
Ik mis jou echt man.Waarom moesten jullie persé gaan verhuizen?
Wou dat ik meekon, maar heb training nu.
Moet stoppen schatje.
Houvanjou, voor altijd!
En ja hoor, hij had het nog steeds niet in de gaten dat ik hem maanden geleden heb gedumpt. Ik sluit mijn mailbox en ga op bed liggen. Ik dacht na, over mijn ex. Ik pak onze foto's erbij. Ik heb echt van hem gehouden,heel veel.En wat heeft hij gedaan? Hij flirtte met mijn beste vriendin! Nu zijn we natuurlijk geen beste vriendinnen meer na wat ze me heeft geflikt. Er ontglipt een traan en na een tijdje val ik in slaap...
Er zijn nog geen reacties.