Foto bij H2 // That Day

Ik loop via een smal paadje naar het strand, het valt me op dat deze kant van het strand vrij rustig is, kan ik in ieder geval lekker uitrusten. Ik rol mijn handdoek uit, ga liggen en stop mijn earpods in. I looked in the rearview mirror and
It seemed to make a lot more sense...
gawd... I love Ariana so much. Opeens wordt mijn rust onderbroken door een volleybal die naast mij neer valt. Ik schrik op en hoor opeens een stem achter me: ''Oops, sorry hoor meisje!' Ik kijk om en zie een jongen met bruin haar, een bandana om in zijn zwembroek staan. ''haha geeft niet hoor!'''Zeg ik en ik gooi de bal naar de jongen met de bandana. ''Thanks, ik ben Taylor trouwens.'' En hij geeft me een hand ''Emma'' En ik schud zijn hand.''Speel je ook?'' En hij houdt de bal voor zich. ''Ja, maar ik ben niet echt heel goed ofzo hoor..'' Zeg ik verlegen. ''Wil je misschien met ons mee spelen?'' Vraagt hij vriendelijk. ''Wie zijn 'ons'?'' ''O, gewoon ik en een paar vrienden.'' En hij wijst achter zich waar ik verderop een volleybalnet zie staan met een paar jongens er omheen. ''Is goed!'' Ik loop met Taylor naar het groepje jongens en een lange jongen met donker bruin haar en blauwe ogen begint te roepen: ''De bal graag, niet gelijk weer een meisje meenemen!'' De rest van de jongens beginnen te lachen. ''Ze maken maar een grapje hoor, ze zijn heel aardig.'' Ik moet lachen en kijk naar de jongens, die allemaal al zijn gestopt met lachen. ''Jongens, dit is Emma en ze wilt wel een potje meespelen.'' ''Als jullie het niet erg vinden hoor.'' Zeg ik snel erachter aan. ''Tuurlijk niet! Ik ben Nash trouwens.'' Zegt de jongen met de blauwe ogen. ''Hi.'' Nash stelt de rest van de jongens aan mij voor: ''Dit zijn; Hayes, Matt, Jack en Jack, Carter en Cameron. Verlegen geef ik ze allemaal een hand. ''Zullen we nieuwe teams maken?'' Vraagt Matt. ''Oke, ik tegen Cam, zegt Nash.'' Allemaal zijn we het daar me eens en ze beginnen om de beurt 2 van ons te kiezen voor hun team.''Uhmm.. Jack en Jack.'' Zegt Nash zelfverzekerd, Cam is daar duidelijk niet blij mee, waarschijnlijk zijn ze dus goed.''Uhmm... Emma, speel jij een beetje?'' ''Ja.'' ''Oke, ik kies dan Emma en Matt.'' Samen loop ik met Matt, die haar heeft dat precies op dat van Justin Bieber lijkt, naar Cameron toe. ''Ik kies nog Carter en Taylor, omdat jullie Hayes hebben mogen jullie beginnen'' En Nash steekt plagerig zijn tong uit. Als iedereen klaar staat slaat Cam de bal naar de overkant, Taylor raakt hem net aan en de bal komt naar Nash toe die hem over het net smasht. ''YAASSS'' juichen ze. Cameron pakt de bal en houdt hem naar mij toe.''Kun jij beter dan ik severen?'' Vraagt hij en geeft mij een knipoog. ''Misschien.'' En ik pak de bal en begin te severen. De Jack met blond haar probeert de bal te redden maar hij raakt net de grond aan.''Yeahhh!, Lekker bezig Emma!'' Zegt Matt en de jongens geven mij een high-five. Na een uur volleyballen is het potje afgelopen en heeft Nash's team gewonnen. ''Eigenlijk moeten de verliezers iets doen.'' Zegt Taylor. ''Ja, uhhh my ass!'''Zegt Hayes en hij geeft hem een plagerige duw, vervolgens beginnen ze te stoeien en iedereen begint te lachen. ''Kunnen we anders niet naar Taco Bell gaan?'' Vraagt Jack met donker haar. ''Ja, is goed.'' ''Ga je mee Em?'' Vraagt Cameron. Alleen al dat hij mij Em noemt dwingt mij om mee te gaan. ''Ja super! Ik moet alleen nog wel ff mijn moeder smsen.'' Ik pak mijn mobiel en stuur een sms dat ik met een paar vrienden ga eten. Wow, eerste dag en gelijk al mensen ontmoet met wie ik het kan vinden! Als ik naar de groep loop staat ze allemaal klaar met longboards en pennyboards.''We kunnen ook best gaan lopen hoor, want ik neem aan dat jij geen board heb..'' Zegt Hayes. ''Alleen omdat ik een meisje ben betekend het niet dat ik een board heb, en ik haal mijn pennyboard uit mijn tas. De jongens beginnen te lachen en ik begin ze te volgen via de boardwalk naar de Taco Bell. Dan komt Cam opeens naast mij rijden. ''Woon je hier in de buurt?'' Vraagt hij. ''Ja, eigenlijk ligt mijn huis hier ergens aan het strand.'' ''Gaaf!, ik woon meer in de stad, maar ook best dichtbij dit strand.'' ''Leuk!'' Even blijft het stil totdat Taylor opeens van achteren komt en ons laat schrikken, Cameron maakt een smak en valt op de grond. Geschokt stop ik en kijk of het met hem gaat. Langzaam komt hij overeind en er begint bloed uit zijn voorhoofd de druipen vlak bij zijn wenkbrouw. ''Ohmygod! Gaat het?!'' Ondertussen zijn ook de andere jongens gestopt, Taylor komt niet meer bij van het lachen, wat ik erg vind, maar gelukkig moet Cameron zelf ook lachen.''Haha, ja hoor'' Hij reikt naar zijn hoofd en er zit nu ook bloed aan zijn hand plagerig steekt hij zijn hand dreigend naar mijn gezicht. Lachend sla ik zijn hand weg. ''Kom op bloody marry, laten we iets zoeken voor je hoofd.'' ''Jaja...mama.'' Als Cameron en ik terug komen van de bali bij de Taco Bell, hebben de andere jongens al een tafel uitgezocht op het terras. Ik ga zitten tussen Matt en Cam. ''Wij hebben al besteld, wat willen jullie?'' Vraagt Nash. ''Chicken enchiladas'' Zeggen we tegelijk. Ik moet lachen en Nash geeft het door aan de serveerster. ''Ook jouw favoriet?'' Vraag ik. ''Zekers.'' Tijdens het eten heb ik de jongens een beetje beter leren kennen, net zoals wie welke Jack is en dat Hayes en Nash broers zijn. Ook heb ik vooral met Cam gesproken. Hij is echt leuk. Als iedereen klaar is met eten pak ik mijn mobiel om iedereen zijn nummers in te zetten. ''Mag ik mijn eigen naam in je contacten schrijven?'' Vraagt Cam. ''uh, ja tuurlijk.'''En ik geef hem mijn mobiel. Als ik hem terug krijg staat er: Your bloody mary ;). Ik moet lachen maar zie dat het al veel te laat is. ''Shit, ik moet gaan jongens, ik moet morgen vroeg opstaan.'' '' Ahhhhww Jammer...'''Zegt Matt iets té overdreven. ''Waarom?'' ''Ik heb mijn eerste dag als medewerkster bij forever21 en ik moet echt niet te laat komen.'' ''Serieus?'' Vraagt Cam verbaasd.''Uhmm, ja hoezo?'' ''Ik werk daar ook! In die grote shopping mall toch?'' ''Haha ja!'' even blijft het stil. ''Omg Yay!''zegt Jack J en hij zwaait overdreven met zijn handen. ''Wil je morgen samen gaan?'' Vraagt Cam. ''Ja tuurlijk, uhmm 8 uur bij het volleybalveldje?'' Cam knikt, ik zeg iedereen gedag en loop weg. Ik pak mijn pennyboard, doe mijn oortjes in en rij weg. Ik heb nu al zin in morgen!

Reageer (1)

  • CamsBae

    Aah leukk <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen