Hoofdstuk 2
Ik ren Kate achter na naar, en volg onder tussen de bordjes die me naar het strand leiden. 'Mama ik hoor de zee al'. 'Ja liefje ik ook ik denk dat we er bijna zijn'. Een paar minuten later komen we bij het strand aan. Ik laat Kate haar handje los en zie de vreugde in haar ogen. 'Mama mag ik naar de zee?' 'Ja hoor maar niet te ver'. In tegensteling van alle andere Kinderen van drie heeft Kate haar zwemdiploma al. Ik laat me achterover in het zand vallen en kijk naar de hemel. Zonder dat ik het door heb val ik in slaap.
Embry Call
'Eh Embry waar zit jij met je gedachten.' Ja waar zat ik met mijn gedachten ik kon moeilijk zeggen dat ik met kut voelde omdat iedereen gelukkig bleek te worden behalve ik uitgezonder Leah natuurlijk. 'Gewoon bij ben een beetje moe van het wachtlopen' antwoord ik op Paul zijn vraag. 'Nou zullen we naar het strand gaan 'zegt Emily met een knipoog naar mij waaruit blijkt dat ze me wilde redden. Met een rotvaart staat iedereen op en rent naar het strand. Als we bij het strand aan komen, zien we een schattig klein blond meisje bij de zee zitten. Ik kijk verbaast om me heen omdat ik geen volwassenen zie. 'Wie laat ze kind nou alleen op een strand wandelen waarschijnlijk heeft ze niet eens een zwemdiploma.' zegt Sam. Emily loopt naar het meisje toe en de rest volgt, 'Hey kleintje wat doe jij hier zo alleen, ben je je mama kwijt.' vraagt ze lief aan het onbekende meisje. Het meisje draait zich om met een glimlach en zegt 'Nee hoor mijn mama light daar mevrouw'. Het verbaast me dat ze al zo goed kan praten ik bedoel ze is hooguit vier. 'O mag ik weten hoe je heet' Vraagt Seth Die bij haar is neer geknield. 'Ik natuurlijk ik ben Kate maar ik mag niet met vreemde praten dus ik ga weer naar mijn mama dag mensen en lieve mevrouw'. Iedreen moet lachen om haar uitspraak en het meisje kijkt verbaast. 'Zullen we met je meelopen?' vraagt Emily opnieuw. 'Oke ' en het meisje lopet voorop met ons er achteraan. We Komen bij een meisje van zeventien aan. Iedereen kijkt verbaast op als Kate op haar buik gaat zitten en zachtjes 'mama mama wakker worden' zegt. Het meisje doet haar ogen open glimlacht naar haar dochter kijkt verbaast op als ze ons ziet. Ze kijkt iedereen even aan en als mijn blik de haren vangt gaat er een onbeschrijfelijk gevoel door me heen. Zij is het...
Er zijn nog geen reacties.