John Rider

John draaide zijn hoofd om en glimlachte licht. Toen liet hij zijn hoofd weer op het kussen vallen. Zijn donkerbruine haren lagen een beetje wild, maar ze paste perfect bij het bed. Kayla boog zich en haar bh-bandje gleed van haar schouder. "Good morning. Did you sleep well?" vroeg ze in John's oor. "Of course I did. I got to sleep next to you." Hij grijnsde breed en ze giechelde. "The pleasure was all mine." Haar hoofd steunde op haar hand en John ging met zijn ogen over haar contouren. "What time is it?" vroeg ze en ze keek achter haar naar de klok. Toen kreunde ze. "Oh no... Seven thirty!" John keek haar met medelijden aan. "Yes, you gotta go to school. Poor girl. Let me help you get up." zei hij en hij streelde haar blonde haren achter haar oor. Ze genoot ervan en zei grijnzend: "You already helped me. And besides," haar stem werd zachter omdat John nu haar nek kuste, "this way I'll never get out of bed. Ssss... Please stop." John lachte zacht. "That's not what you told me last night."
"I know but I really have to go. My parents are going to notice if I SPIJBEL" Ze duwde hem van haar af, nam haar kleren van de stoel en liep de badkamer in. John keek na hoe ze met haar kont schudde. Zijn zelfvertrouwen had een boost gekregen na gisterennacht. Hij deed zijn handen achter zijn hoofd en ging terug op het kussen liggen en genoot van de rust. 10 minuten gingen voorbij voordat Kayla de badkamer uitkwam. Ze nam haar tas en ging nog even op bed zitten. "You look sexy." was het enige dat John wilde zeggen. Dat was Kayla ook: ze had een wit hemd aan dat strak rond haar slanke taille zat. Haar jeans had ze zelf gepimpt met een roze bloem en rood-witte vlinder. Het spande rond haar benen en ze had rode hakken aan. Haar blonde haren vielen perfect rond haar gezicht en haar diepblauwe ogen keken John beminnend aan. "I'll miss you. Will I see you again this week?" vroeg ze. "I hope so but I'd doubt it. They have probably called me a few times." hij haalde zijn schouders op. Om eerlijk te zijn vond hij het niet zó spijtig. Wat ging hij immers aanvangen met een 18-jarige meid? Oké ze wilde model worden en zag er goed uit maar hij viel waarschijnlijk alleen voor haar intelligentie. En haar ervaring. Meer niet. "Ok, well, goodbye than." Ze boog voorover en gaf hem nog een kus op zijn mond. "Stay beautifull." John knipoogde nog een keer toen ze de deur dichtdeed. "I might want you again." zei hij stilletjes toen ze weg was. Hier lag hij dan, 21 jaar, in een hotelkamer die zijn werk voor hem betaalde. Over werk gesproken, MI6 had waarschijnlijk al lang gebeld. Hij strekte zich uit, ging een keer door zijn haar en keek op zijn gsm. 3 oproepen gemist. Alle drie van een ander nummer.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen