"Bo?" Nina kijkt naast zich en ziet dat het matras van Bo leeg is. Ze loopt naar beneden "Bo?" Charlotte kijkt verbaasd op uit haar krant "is Bo niet bij jou?" Nina kijkt verbaasd terug "nee, is ze niet beneden dan?" Charlotte schudt haar hoofd "nee". Nina vindt het maar gek, dan bedenkt ze ineens dat Bo misschien bij Ewald is, haha die Bo!
Nina rent in haar pyjama naar buiten "Bo! Ewald?" geen antwoord. Nina rent verder en verder. Nergens is Bo, niet in de tuin, niet in de schuren en niet bij het meertje.
Nina rent de oprit uit en gaat naar het dichtstbijzijnde huis, ze drukt op de deurbel. Na een tijdje hoort ze iemand de trap af komen. Een jongen kijkt Nina verward aan "euh, hallo" dit is dus Ewald denkt Nina "hey, ben jij Ewald?" de jongen knikt. Zijn haren zitten door de war en hij heeft geen shirt aan, alleen een pyjamabroek "ik ben Nina, de vriendin van Bo. Ik wilde vragen of Bo hier is" Ewald schudt zijn hoofd "nee, is ze niet thuis dan?" Ewald kijkt verbaasd "nee, maar bedankt, dan ga ik nu naar haar moeder, er is iets mis!" zonder gedag te zeggen rent Nina naar het huis van Bo. "Charlotte, Bo is ook niet bij de buren en ook niet in de tuin!" Charlotte kijkt verschrikt "Sam is ook weg!" Nina is stil, dit is geen toeval "ik had nooit moeten verhuizen! Ze willen hier niet wonen en zijn nu weggelopen!" Charlotte barst in tranen uit. Nina gaat naast haar zitten en legt een arm om haar heen "nee, Bo vindt het misschien niet super hier maar weglopen zou ze nooit doen, echt niet! Gisteravond hadden we het hartstikke gezellig en ze was trots op het huis!" Charlotte glimlacht "echt?" Nina knikt. Ze zijn een hele tijd stil, het is stil in huis.
"Ik ga de politie bellen" Charlotte staat op "Charlotte?" Nina kijkt haar aan "denk jij dat ze zijn ontvoerd of dat ze zijn weggelopen?" Charlotte kijkt haar aan "je weet het niet meisje maar laten we nou maar even rustig aan doen en niet meteen allerlei erge dingen denken" Nina knikt.
"Ja, hallo met Charlotte Verhoef" ze is even stil "de politie" weer is ze stil "mijn dochter van veertien en mijn zoontje van zeven zijn verdwenen. Ik heb ze gisteravond nog in bed gestopt" Nina hoort iemand aan de andere kant van de lijn praten en Charlotte geeft haar adres. Als Charlotte heeft opgehangen kijkt ze Nina aan "ze komen eraan" Nina knikt.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen