Foto bij why do you wanna help me out of my problems ( Tom lovestory ) 106

Hey lieve lezers van me (:
Het nieuwe hoofdstuk is er (:
Ik begin het echt druk te krijgen met school, die weer eens veel te veel taken opgeeft...

Groetjes Kelly

Een aantal uren later zag je in de verte een paar bekende personen naar jullie toe stappen. Andrew: “Is dat Tom?” Jij: “Inderdaad, ik wist niet dat hij nu al klaar was.” Je stond voorzichtig recht tussen al de rommel van jullie lege blikjes en chips zakken waarna je recht naar Tom toe liep. Je vloog in zijn armen die hij meteen stevig om je heen sloeg. Jij: “Ik had niet verwacht dat je nu al klaar was.” Tom: “Surprise.” Je keek hem lachend aan en gaf daarna ook Bill, Gustav en Georg een knuffel. Jullie gingen terug naar de groep toe die nog altijd half op de bank en ervoor op de grond zaten met alle rommel tussen jullie in. Gustav: “Zo jullie hebben er een boeltje van gemaakt.” Jeffrey: “Oh wel, die troep ruimen we later wel op, iedereen was gewoon te lui om op te staan.” Sam: “Nee we hadden afgesproken dat jullie de rommel gingen opruimen want wij zijn naar de winkel geweest.” Andrew: “Maar…” Jij: “Dat hadden jullie beloofd en die belofte mag je niet breken.” Jeffrey: “Waarom hebben we het dan ook beloofd.” Hij liet zich dramatisch naar achteren vallen in het gras. Je schudde je hoofd even en ging op Tom zijn schoot zitten. Bill wou eerst naast jullie gaan zitten maar je keek hem waarschuwend aan waardoor hij naast Annelies ging zitten. Gustav en Georg propten zich ook nog ergens tussen waardoor de groep nu pas echt compleet was. Georg: “Oeh chips.” Hij nam een handvol chips en begon zo rustig te eten. Annelies: “Hoe was het in de studio?” Meteen begon Bill enthousiast te praten waardoor hij grote armbewegingen maakte. Annelies luisterde aandachtig naar hem of wie weet was ze stiekem aan het dromen. Dat kon ook. Tom: “Hebben jullie al die tijd hier gezeten?” Jij: “Wel eigenlijk zijn Annelies, Sam en ik eerst naar de winkel geweest maar voor de rest hebben we hier inderdaad heel de tijd gezeten.” Andrew: “Ja je zou eens moeten weten wat er gebeurd is.” Hij had een grote glimlach op zijn gezicht. Tom: “Wat is er gebeurd?” Je zag hem jou onderzoekend aankijken en toen Andrew. Andrew: “Jaja Demi is populair aan het worden.” Je rolde eens met je ogen maar je zag Tom zijn ogen samentrekken en jou aankijken. Het leek haast jaloers. Tom: “Wat?” Andrew: “Jaja je gaat nog mogen oppassen want anders…” Jij: “Oké Andrew zo is het genoeg, nu kappen met dat plagen. Wat Andrew bedoelde is dat ik vandaag een fan ben tegen gekomen.” Tom: “Een fan? Een mannelijke?” Jij: “Haha oh god, wordt mijn schatje jaloers. Maar nee het was een meisje, ze was eigenlijk fan van jullie maar had me toch herkent.” Meteen zag je Tom zijn blik veranderen van jaloers naar opgelucht en van opgelucht naar bezorgd. Tom: “Er is toch niks gebeurd hé?” Jij: “Maak je geen zorgen, ze wou enkel op de foto en een handtekening, iets wat ik nog altijd niet kan volgen maar oké.” Andrew: “Wel dat heb je met een beroemde vriend en dan nog eens zelf op tv komen.” Sam: “Ja, volgens mij was ze toch wel best een fan van jou, niet gewoon omdat je de vriendin van Tom bent, maar vanwege je talent en prestaties van op tv.” Jij: “Ha laat me niet lachen.” Je voelde Tom zijn armen om je heen slaan. Tom: “Wees niet zo onzeker daarover, je bent echt goed.” Je haalde je schouders op. Tom: “Waarom zou ik daarover tegen je liegen?” Jij: “Om me niet te kwetsen?” Tom: “Schat, ze laten heus niet zomaar iemand door, de jury praat echt vol lof over je, nu al. Ik ben er zeker van dat je kan winnen.” Je wou protesteren maar Tom drukte zijn lippen op de jouwe waardoor je eventjes alles om je heen vergat.

Reageer (3)

  • KiliXxEagle

    AAAAAAH: Tomi is zoooooooooooo ontzettend lief. Zelfs als hij de jaloerse piemel uithangt. (A)(A):Y)

    1 decennium geleden
  • Luckey

    De jongens zijn ee nu!!!
    Leuker!
    Slimme actie tom
    Snel verder please

    1 decennium geleden
  • jumbielove

    Verdergaaaaaaaaan

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen