xJonasHotel, je bent megalieff en cute!
Maak ook haar quizlets! (okee sluikreclame xDMaar niet zo subtiel)

I'm dead but why does my heart hurt like hell?!
Na een halfuurtje 'Huilen met Victoria Vance. Ik sta op en ga Skittles z'n ontbijtje geven. Na een tijdje kleed ik me aan. Ik doe m'n blauwe kleedje aan met een zwarte skinny eronder en m'n zwart/roze vans. Ik doe m'n jas aan en ga buiten wat wandelen. Ik zing zachtjes Breakdown van Forever The Sickest Kids. Door m'n verbeterde geluid hoor ik vlakbij mensen. Ik zie dat het schoolgangers zijn die buiten school gaan. Als ze wat verder zijn kom ik van het struikengewas heen en zet m'n wandeling door. Ik zie na een tijdje Edward en z'n familie gezellig bij elkaar zitten. Meteen denk ik aan de tijd dat m'n ouders nog samen waren en de gezellige tijden. Ik laat me tegen en boom naar beneden zakken. Ik laat een traantje over m'n wang rollen maar veeg het zo snel mogelijk af. Ik hoor geritsel achter me en draai me meteen om. Ik zie Edward op me afkomen."Hi.."Hij komt naast me zitten en kijkt me even aan."Hallo, uhmm.. heeft alice je er van al verteld over haar visioen?" Edward knikt denkend."Hoe wist je eigenlijk dat ik hier zat??" Hij kijkt me lief aan met z'n lieve lach."Wel ik kan namelijk gedachten lezen en ik las je gedachten en kon meteen uitmaken wie je was en waar je zat."Ik lach en kijk in z'n ogen. In nog geen 2 seconden liggen z'n lippen al op de mijne. Ik kus gewillig mee. Ik voel z'n tong elk plekje van m'n lippen verkennen en ik open m'n mond. Na een intense tongzoen haal ik m'n lippen van de zijne."Sorry, ik had niet mee mogen doen. Je bent met Bella, ik weet het."Alweer zou er bijna een traan over m'n wang lopen maar ik stel me hard op."Neen, shhhtt, het is niet jou schuld, ik liet me even gaan. Maar, Ik denk dat de relatie tussen mij en Bella bijna uitgedoofd is. Ze is telkens jaloers als ik gewoon eens in het rondkijk. Het is gewoon verstikkend."Ik luister aandachtig naar zijn fliwelen stem. Om van te smelten. Ik besluit na een tijdje bij Edward gezeten te hebben door te gaan naar m'n huis. Ik neem afscheid van Edward en geef hem een klein kusje op z'n lippen. Ik loop zo snel mogelijk terug naar m'n huis. Ik besluit de douche in te gaan. Ik ga de dousche onder en geniet ervan. Als ik me gewassen heb kom ik er terug vanonder. Ik droog me af en föhn m'n haren. Ik doe m'n pyjama van Hello Kitty aan en ga voor de Tv zitten. Maar m'n gedachten zitten niet bij de tv maar bij de kus van mij en Edward.

Xx.

Reactietjeuhn.

Reageer (6)

  • Wilson

    Vampiers kunnen toch niet huilen ofzo? (A)

    1 decennium geleden
  • DayLight

    Supaar!
    Snel Verder! ^^

    1 decennium geleden
  • Wasilewski

    verder! (H)

    1 decennium geleden
  • Vervain

    perfect!
    snel veder! xx.

    1 decennium geleden
  • Atlanta

    Snel verder bittee!! Deze was weeral geweldig!

    <33

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen