Foto bij Lieve 27.

Lieve kwam binnen met Merel en Iris toen Femke net klaar was met haar huiswerk. Oow je bent net klaar dan kunnen we zo naar Dennis gaan zei Lieve. Femke knikte en deed haar jas aan. We moeten eerst nog onze tassen pakken. In het weekend blijven we altijd bij hem slapen zei Lieve. Femke keek haar geschrokken aan. Merel en Iris ga maar alvast naar boven mama komt zo zei Lieve. Merel en iris liepen meteen na hun kamers. Waarom kijk je nu zo geschrokken. Nou omdat het allemaal zo snel gaat, ik ken dit huis nog maar amper en ik moet alweer daar gaan slapen zei Femke. Lieve zuchte, sorry maar Merel en Iris verheugen zich er altijd op en daarom zeg ik het niet af. Femke knikte en ging ook naar boven om een tas te maken. Toen iedereen klaar was liepen ze naar Dennis. Hij had het eten al klaar staan. Ze gingen hun jassen op en gingen aan tafel zitten. Hoe was jou eerste dag op je nieuwe school vroeg Dennis aan Femke. Heel leuk, ik heb ook al een paar vrienden gemaakt, Sharon Evelien en Emily zei ze. Dennis knikte, dat was wel snel zei hij. Ik heb hun nummer en msn gekregen, ze zitten bij mij in de klas. En ze leggen me alles een beetje uit zei Femke blij. En hoe was jullie dag merel en iris? vroeg Lieve toen. Oow heel leuk ik heb weer veel geleerd zei Merel trots. En jij iris vroeg Dennis. ze Knikte heel leuk, ik vond het jammer dat we naar huis moesten.
Na het eten deden Dennis en Lieve afwassen. Ik zat tv te kijken en Merel en Iris zaten een spel te spelen op de grond. Ik hoorde Lieve in de keuek als een verlieft tiener meisje lachen. Ik draaide met mijn ogen. Zo waren Lars en Nina toch echt niet.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen