Lieve 26.
In het klaslokaal ging Femke naast Sharon zitten. Ze kon het wel goed met elkaar vinden. Oke pak jullien laptops op de bank zei de leerkracht die Mr Steens heten. We hebben nu biologie zei Sharon tegen Femke. Femke knikte en opende het bestand van biologi. Ze had alles al op haar computer gezet. Ze moest er echt aan wennen om les op de laptop te hebben en niet uitschooboeken. Het was ook doods stil in de klas. Niemand zei wat. Femke keek wat onwennig rond.
Onder de korte pauzen gingen ze op en bankje zitten. Mag ik jullie gsm nummer en msn, dan kan ik jullie toevoegen. En ik stuur jullie wel een smsje. Emily Sharon en Evelien knikte alle 3 hevig en pakte meteen een kaartjeuit hun portomonee. Dankje zei femke en stak het in een zei vakje. Ik doe dat thuis wel zei ze lachend.
Femke zat alweer op de fiets naar huis, het eerste wat ze zo ging doen was haar huiswerk maken. Het was niet veel maar dan was ze daar al vanaf. Lieve was niet thuis. Dan ging ze eerst even met Brenda bellen. Brenda nam bijna meteen op. Heey Femke riep ze. Is alles goed met je. Femke lachte, wat doet dat doet dat goed om je stem te horen zei ze opgewekt. Brenda lachte ook. Ik ben blij als je hier bij mij bent, we missen je allemaal heel erg. Femke zuchte ik jou ook. En je broertjes en zusjes en je moeder en vader ook. En alle mensen van school zei ze. Je krijgt van Iedereen de groetjes zei Brenda. Doe maar terug zei Femke, en ik sms je wel als ik zaterdag aankom in leeuwarden dan blijf ik tot zondag als je ouders dat goed vinden zei ze nog. Hmm deed Brenda alleen. Toen was het even stil. Brenda ik ga huiswerk maken zei Femke toen. Love you. Love you 2 zei brenda. Femke legde op. Ze hoopte dat hun relatie niet stuk liep doodr dit gedoe.
Er zijn nog geen reacties.