Foto bij Opdracht III.

In deze opdracht gaan jullie zelf een Disney film bedenken. Dit doen jullie door twee bestaande Disney films te mengen met elkaar. Van de nieuwe Disney film die zo ontstaat, bedenk je een titel (de titel moet worden gemaakt door het mengen van de (titels van de) films). Ook schrijf je een korte samenvatting over de verhaallijn en schrijf je een belangrijke scène uit de film. Bij je inzending zet je welke twee films je hebt gemengd.
-De personen uit de films mag je niet mengen, die moeten hetzelfde blijven. Je mag hun persoonlijkheid of mening desnoods wel een beetje aanpassen.
-Jullie mogen kiezen uit alle Disney klassiekers op degenen waarin gespeeld wordt na (bijvoorbeeld Mary Poppins).
-Jullie hoeven je gekozen films niet door te geven.
-Het is handig om onder aan je inzending te zetten op welk moment de scène zich precies afspeelt. Als dit heel duidelijk wordt na het lezen van de scène, hoeft dit niet.
-De winnares van deze opdracht wint zoals bij elke opdracht een belangrijk voordeel.
Minimaal aantal woorden scène: 800
Maximaal aantal woorden scène: 1500
Voorbeeld: Je mengt De Kleine Zeemeermin en Aladdin. Je noemt de ontstane film 'De Kleine (Harten)Dief'. Een voorbeeld van een verhaallijn is dat Ariël vreselijk verliefd is op Aladdin, maar die ziet haar niet staan en heeft alleen maar oog voor Jasmine. Ariël bedenkt een plan om Aladdin voor zich te winnen. (En dan volgt dus een belangrijke scène).
Waar ik bij deze opdracht op ga letten:
Originaliteit
Uitvoering
Opmaak
Of je je aan de opdracht gehouden hebt
Spelling & interpunctie
Zinsbouw & formulering

Aantal afvallers: 2

Deadline: Woensdag 1 oktober 23:59
Deadline uitstel vragen: Dinsdag 30 september 23:59
Deadline met uitstel: Zaterdag 4 oktober 23:59
Uitslag/nieuwe opdracht: Zo snel mogelijk

Reageer (2)

  • Pippilotta

    Eehm.. Ik wil niet veel zeggen, maar als je goed kijkt zie je dat je eruit ligt.

    1 decennium geleden
  • WhiteTiger

    ah nee meende da nu, is de deadline vandaag al :o kan ik alstublieft nog uitstel vragen. had het ongelooflijk druk met school dat ik het vergeten was om te kijken wanneer de deadline was. plz krijg ik nog uitstel. (flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen