Foto bij wie ben je

*Amber*

Ik schiet wakker en zie dat ik in slaap ben gevallen in de zettel. Ik zet de tv uit en sta recht. Ik ga de trap op naar mijn kamer.
Ik blijf doodstil staan als ik beneden geluid hoor. Ik ga rustig de trap af en luister goed of ik iemand hoor.
"Pff zal het me verbeeld hebben" fluister ik aan me zelf. Ik wil net de trap op gaan als ik plots terug wat hoor. "oke is hier iemand geen speletjes " roep ik.
Ik ga naar de woonkamer en alles is weer stil. Ik zucht en haal wat haar van voor mijn ogen. Word ik nu zot ?
Ik draai me om en zie een zwarte schim voor me staan "aaaaah ! ga weg of ik ... Ik .... Ik weet niet wat ik ga doen maar ge zult afzien" roep ik verward.
Er komt een jonge in het licht staan en kijkt me lachent aan. Ik sta klaar om hem een slag te geven maar ga achteruit als hij een mes van uit zijn jas haalt.
" dat da je ging afzien was niet egt hoor" glimlach ik flauw. Hij zwaait het mes in de lucht en het komt mijn richting in. Ik sluit mijn ogen en hou mijn adem in.
Ik hoor de man klapen in zijn handen en ik zie dat ik het mes heb opgevangen. "jij bent de uitverkorenen " glimlacht hij.
"de watte " stotter ik
"Ja jij bent een vampierjager en dit trukje is het bewijs" knipoogt hij

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen