Foto bij H1 // Welcome to California!

Eerst nog even wat kleine info over de hoofdrolspeelster ;)

- Emma Elizabeth Moore
- 19 jaar
- gescheiden ouders
- woont samen met moeder: Lauren Moore
- hobby's zijn: zingen, piano spelen, joggen, zwemmen en beach-volleybal

Bijna struikel ik over het einde van de lange roltrap, als ik beneden ben gekomen en in de hal van het vliegveld uitkom. ''Kijk je ut?'' Zegt mijn moeder met een glimlach op haar gezicht. ''Ja, haha sorry, lange reis geweest.'' ''Geeft niet, wacht maar, straks kun je lekker uitrusten in je nieuwe huis!'' Een nieuw huis, bij de gedachtes alleen al krijg ik kriebels in mijn buik. Kriebels van geluk, maar misschien ook van de zenuwen...ik bedoel, zou het snel wennen? en zou ik snel mijn plekje thuis daar vinden? We zien wel, ik ben te moe om me daar nu zorgen over te maken, ik moet blij zijn ik bedoel: Haloo je bent in California! Al snel verschijnt er een glimlach op mijn gezicht. Als we naar buiten lopen merk ik dat het bloedheet is. Snel trek ik mijn bloes uit en knoop hem om mijn middel. ''O, wacht even ik moet nog naar de wc! Ga je even mee Em?'' Vraagt mijn moeder met een smeekende toon. ''Ja, tuurlijk.'' Mijn moeder geeft haar koffer aan mij en loopt het hokje naar binnen, ondertussen kijk ik naar mezelf in de spiegel en check m'n outfit. Ik pak mijn iphone en kijk hoelaat het is, 4 uur. Als mijn moeder klaar is lopen we naar onze taxi toe. ''Zijn jullie de familie Moore?'' Vraagt de taxi-chaffeur vriendelijk. ''Ja.'' reageert mijn moeder. Als de taxi-chaffeur onze koffers in de achterbak heeft gestopt ga ik naast mijn moeder op de achterbank zitten. Ik leg mijn hoofd op haar schouder en vervolgens begint ze mijn haar zachtjes te aaien. Een tijdje blijven we zo zitten en staar ik naar de knalgroene palmbomen buiten. Opeens veranderd het uitzicht in een drukke winkelstraat, ik ga rechtop zitten en zie allemaal winkels en eet-tentjes; Forever-21, A&F, Urban Outfitters, American Apparel, Mc Donalds en een heel gezellig klein uitziende eet-tentje dat mij opvalt. Als we langs het strand rijden stoppen we opeens voor een gigantisch mooi beach-house waar mijn mond van open valt. ''Is dit ons huis!?'' vraag ik aan mijn moeder. ''Yes it is!'' ik stap uit de auto en begin het huis van top tot teen te bekijken het staat midden op het strand en je hebt op het balkon tot ver uitzicht over de zee. ''W-wow'' Stotter ik uit mijn mond. ''Het is gaaf hé'' Zegt mijn moeder die ondertussen naast mij is komen staan. ''Meer dan dat.'' Zeg ik en omhels mijn moeder. ''Ga anders maar alvast naar binnen om je slaapkamer uit te zoeken, dan pak ik de koffers wel.'' Ik ren naar binnen en kom in de hal terecht, de vloer en wanden zijn van hout met schilderijen en prachtig geel-gekleurde lampen. Ik loop de houten trap op en doe een willekeurige deur open, ik loop een grote kamer binnen met wat standaard dingen erin; een 2persoons houten bed met nachtkastje, witte muren met beige vloer en een groot raam met balkon met uitzicht op de zee. Perfect. Denk ik. ''Dus jij hebt je kamer al gevonden?'' Vraagt mijn moeder. ''Ja, zeker!'' Mijn moeder zet mijn koffers in mijn kamer en ik wil net de koffer open doen als mijn moeder mij tegen houdt: ''Waarom ga jij niet anders even uitrusten en de buurt verkennen op het strand? Dan pak ik de koffers wel uit.'' zegt ze. ''Oh, ja! Is goed!'' Mijn moeder loopt naar haar eigen kamer en ik kleed mezelf om en pak mijn tas in en loop naar het strand.



NOTE

heeyy sorry voor korte hoofdstuk, ik hoop dat jullie het leuk vinden ik probeer zo snel mogelijk verder te schrijven

xoxo

Reageer (1)

  • CamsBae

    +abo,, snel verder! (: <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen