Amber was boven water geraakt en lag op een stuk houd die drijvde ze klom er op voor uit het koude water de blijven. Tom had ze nog steeds niet gezien en langzaam aan werd het stil. Mensen stierven in het koude water of verdronken. En Amber bleef rustig liggen wachtent op hulp.

* Amber*


Ik maakte me zorgen om Tom. Ik had hem nog steeds niet gezien. Het was stil rondom mij. Het geroep en gehuil was gestopt.
Ik was nu al een halfuur of zo in het water. Hopent op redding. Mijn nate haren waren bevroren mijn huid was bleek geworden en mijn vingertoppen paars.
Ik wist niet hoelang ik het nog volhielt voor de kou me helemaal had bovroren. Ik keek naar de steren die boven mij schenen. En luisterde naar het water.
" hoort er iemand mij" hoor ik in de verte iemand roepen. Ik kijk naast me en zie een licht. Ze kwamen ons hallen. "ik ben hier" wil ik roepen maar fluister alleen maar. Mijn stem was bevroren en kon bijna niet meer roepen. Ik moest iets doen. Ik laat me het water in glijden en probeer door het water aandacht te trekken.
Ik sla mijn arm telkens opnieuw in het water waardoor ik lawaai maak. Het lijkt te werken wand het bootje komt naar me toe. Een man help me in het bootje en geeft me meteen dekens.

Reageer (1)

  • xxJennyxx

    Laat Tom nog leven pls!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen