Het schip stond op punt onder te gaan. Er waren nog veel mensen aan boort en Amber en Tom haden zich vast geklemt helameel achteraan het schip en zagen al de mensen naar beneden vallen. Vele sprongen ook van het schip recht het koude water in.

* Amber*


Het schip ging omhoog en Tom had me goed vast dat ik niet naar beneden viel. Op het moment dat het schip bijna recht staat beeft het schip. Een enorma barst laat het schip breken en we vallen naar beneden. Als het schip het water raakt gaat het weer weer naar omhoog. " klim over de barelen en blijf zo lang mogelijk aan boort" zegt Tom en help me omhoog. Ik zie het water steeds dichter bij komen. Tom houd men hand vast en kijkt me aan "als het schip onder is laat het dan los en blijf naar boven zwemmen" beveelt hij me. Ik knik en dan is het moment. Het schip gaat onder en ik voel het koude water. Ik laat het schip los en blijf naar boven zwemmen. Tom zijn hand blijf ik vast houden maar de stroom is enorm sterk. Ik verlies de greep van Tom en los hem. Ik blijf naar boven zwemmen wat moeilijk is maar me uiteindelijk lukt. Ik kijk rond me maar zie Tom niet meer. Vele mensen schreeuwde en huilde. Het water was koud en ik hapte naar water.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen