Foto bij Chapter 92. Grace

Halve k*t-dag. Andere helft ging wel. Het was echt verschrikkelijk want twee weken programmeerwerk van informatica. Weg. En onze back-up was geen back-up van de definitive code. Dan had je het bijna bijgewerkt. Weer. Alles. Weg.
Haat aan informatica.
Mensen die nog een profiel moeten kiezen, neem geen informatica. Vierde is mischien nog leuk, maar vijfde ga je haten.
Goed was het omdat één van mijn beste vriendinnen jarig is. DUs dat was wel leuk.
Morgen voor het eerst in twee weken weer werken. Laten we hopen dat het goed gaat, want ik heb er echt absoluut geen zin in.
Maar bedankt voor het lezen! I LOVE YOU
---
Lees de spoler please.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • magiclove

    snel verder!

    9 jaar geleden
  • DareToBelieve

    ahww.
    maar je wil dus zegen dat 1D WEL bestaat!?
    yea!!
    snel verder X

    9 jaar geleden
  • Louisgirl

    Awwww. Cute!! Leuk hoofdstukje.
    En leuk dat je nu pas laat weten dat One Direction bestaat. Om eerlijk te zijn vind ik dat best origineel.
    Snel verder alsjeblieft

    9 jaar geleden
  • MichaelsKitten

    Awhhh zoo cutie Nahhh
    Okey maar ik zat echt van he ? One direction ?!? Dus t bestaat wel maar ik vind t leuk ! Snel veder !! (H)

    9 jaar geleden
  • Incalescent

    Ik was een tijdje niet online geweest en ben nu weer helemaal bij, wel leuk trouwens dat One Direction toch bestaat in je verhaal haha, ik ben benieuwd wat Grace haar reactie gaat zijn wanneer ze erachter komt dat Louis in die band zit (als ze er ooit achter komt, maar dat denk ik eigenlijk wel)

    En, aangezien ik te lui ben om dat onder het juiste hoofdstuk te zetten, ik ben blij dat Mikey weg is hehe

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen