Je denkt nu vast waarom schrijft die mogool een evrhaal over een plakbandje!? Maar tis wel droog want ik was tijdens bio me an het vervelen en de persoon naats mij die ging haar boekenkaft plakken. Toen was er dus een plakbandje die kreukte en die plakte ze op mij en zo gebeurde er heel veel dingetjes en toen kreeg ijk inspiratie

Plakband pov:

Ik ben mr Plakband ben geboren en op een rolletje geplakt met mijn hele lange lijf dat er omheen zit word k in allerlij stukjes geknipt dat is mijn leven ik hou boekenkaften heel plak ze vast en word voor andere fijne dingen gebruikt maar nog nooit ben ik zo hard op de grond beland en dit was wel heel erg

Ok dat was dan mijn inleiding.

Alles begon op een regenachtige vrijdag het was rond een uur of 4 in de middag en de leerlingen uit 2HJ van Emmaus college hadden er geen zin meer in. Het laatste uur en dan ook nog een saai wijf voor bio ja ik ben het er mee eens dan heb je geen zin meer, maar als ze weten hoe ik leef willen ze alleen nog in een saaie klas zitten want hun komen nog weleens uit de etui...Ik ook wel maar dat is als dat blonde geval achter me eigenaar..volgens mij heet ze Megan ik kom aleen uit de etui als zij me nodig heeft. maarjas laatst knipte ze een stukje af bvan mij zoals ze altijd doet helaas kreukte mijn dunne lijfje dubbel en kon ik neit mer op haar kaft papier. Megan plakte mij op Tryfena's arm en daar heb ik zo 5 minuten gezeten. Helaas wilde Tryfena mij ook neit hebben en plakte mij op Megan zo ging ik over en weer:(. Op een gegeven moment werd ik op iets heel erg warms geplakt: de nek van de jongen naast mijn eigenaar de nek van Dennis zat ik nu. Ik had het daar fijn en kon goed plakken beter dan op de koude hand van Tryfena. jammer genoeg werd ik al snel weggehaalt en op tafekl gezet:(. Ik werd op de rug van Dennis geplakty en viel daarna van ze trui op de grond werd toen vertrapt door het achtelijk bio wijf van 2HJ zo eindigde mijn leven onder haar schoen. op naar mijn volgende stukjes lijf die wel goed teregt komen.

Reageer (1)

  • Chara

    whahahahaxD
    serieus kind hoe verzin je het >__<

    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen