Foto bij CalmxSavedMe

Sorry dat het zo lang duurde school is bij mij weer begonnen jammer genoeg...
Ik heb hartstikke veel toetsen NU AL en school is pas 3 weken bezig ook wil ik even zeggen dat ik maandag en dinsdag op fietskamp ga dus dan kan ik niet schrijven x me.

ps. Ik weet niet of het echt een misdaad is maar ja volgens mijn zus wel en die is een hele erge directioner dus laat het me weten als je toch iets anders had gewild.

'HADE TERUG KOMEN,' gilt mijn moeder me achterna terwijl ik met twee traptreden tegelijk naar boven ren en m'n tas pak waar ik allerlei kleren ingooi. Om mijn raam open te zetten en mijn tas er uit te gooien boven op ons schuurtje.
'HADE TERUG KOMEN,' gilt mijn moeder weer en gebonk op mijn deur laat me even omkijken. Ik zet mijn voet op de rand en kijk even naar beneden opnieuw gebonk op de deur. Ik laat me uit mijn raam zakken en bungel met mijn voeten in de lucht het schuurtje is enkele centimeters onder me maar ik kan er niet bij. Ik laat me los en beland met een klap op het schuurtje. Ik kreun even pijnlijk om vervolgens mijn tas te grijpen en hem op mijn rug te zetten. Ik grijp de rand van het schuurtje vast en laat me voorzichtig naar beneden glijden. weer ben ik net te klein en laat me dus maar weer het laatste eentje vallen alleen beland ik dit maal wel op mijn voeten. Ik kijk even om me heen en zet het dan op een rennen richting het Vondelpark zo'n 15 minuten van mijn huis.
      Ik laat me vermoeid op een bankje zakken in het midden van het Vondelpark.
'Hey may I ask you something?' ik draai me om en kijk in twee diep blauwe ogen.
'Of course,' antwoord ik beleeft en schuw op zodat hij naast me kan komen zitten.
'Are you crying?' ik kijk hem verbaast aan maar veeg dan snel de tranen uit mijn ogen.
'No but I don't think that's really what you want to ask so what is you question,' zeg ik en kijk de blond harige jongen aan.
'No that is really the question I want to ask but what is you name anyway because a beautiful girl like you may not sit here crying,' vraagt de jongen me en gaat naast me zitten.
'I don't even know your name why would I tell you mine,' zeg ik en de jongen krijgt een kleine glimlach op zijn gezicht.
'My name is Niall and what is your name beautiful girl?' vroeg hij me opnieuw.
'My name is Hade but I'm not beautiful so please don't calm me that,' zeg ik en geef de tranen weg als ze weer opkomen.
'I think your beautiful and very nice,' Niall veegt wat tranen van mijn wang en ik kijk hem verbaast aan.
'It is not true I'm not beautiful,' ga ik er weer tegen in.
'Listen to me Hade you are beautiful just the way you are you are more than perfect to me,' zegt hij en ik krijg een kleine glimlach op mijn gezicht.
'Thank you Niall you really know how you make a girl smile,'fluister ik zachtjes en Niall trekt me dicht tegen hem aan in een knuffel.
'You are as cold as ice how did that happen?' vraagt hij me verbaast en trekt me nog wat dichter tegen hem aan.
'Maybe I'm here already for a little while,' fluister ik zachtjes.
'Come we go to my apartment and you take a hot shower while I make hot chocolate for us,' zegt hij met een glimlach en helpt me omhoog.
'That would be very nice but I don't think I know you well enough to go with you hame but I don't think staying here is a option either so I would like to go with you,' zeg ik met een glimlach.
      'The bathroom is over there I'm in the kitchen you can call me if you need something,' zegt Niall en wijst in de verte naar een lichtblauwe deur.
'Thank you but for you go to the kitchen can I borrow some clothes,' ik voelde me gegeneerd om het te vragen maar moest wel.
'Yes of course wait just for a sec,' ik knik en Niall verdwijnt een andere kamer in om vervolgens terug te komen en me een trainingsbroek en voor mij een veel te groot T-shirt.
'Now go take a shower before you are totaly frozen,' zegt Niall met een kleine glimlach en geeft me een zetje richting de badkamer.
'Thank you Niall I will go than see you in a few minutes,' zeg ik met een glimlach en loop naar de badkamer.
'That's good don't hurry,' roept hij me nog na om vervolgens denk ik de keuken in te verdwijnen.
      'Hey Niall,' zeg ik met een glimlach en stap de keuken binnen waar Niall druk bezig is met warme chocolade melk.
'Hey Hade do you like marshmallows?' vraagt hij met een glimlach.
'I love them,' zeg ik met een glimlach en krijg een grote mok chocolademelk aangereikt.
'Your lips are still blue you know,' zegt hij lachend.
'Maybe than I need to drink or you make them warm again,' zeg ik met een glimlach.
'Then I will make them warm again,' zegt hij met een glimlach en drukt zijn lippen op de mijne.
      'Why are you here anyway?' vraag ik zachtjes.
'I stopped with One Direction I wanted to start a normal live again,' fluistert hij zachtjes en ik kijk hem verbaast aan.
'Why would you want a normal live think about all the fans who love you and who be sad that you are not in One Direction again?' vraag ik verbaast.
'I know but I never fellt love before and I didn't may to fall in love and now I can feel love again and I fellt it when I saw you there crying,' zegt Niall en wat hij zegt raakt me echt.
'I love you to Niall Horan,' fluister ik zachtjes en druk mijn lippen op nieuw op de zijne.

~~~~~~The End~~~~~~

I Hope you liked it please leave a comment withing any tips or things I really need to chance (flower)

Reageer (2)

  • Scarsx5SAU

    n'aww, ik vind hem super (H)

    1 decennium geleden
  • Vegetason

    Oooh so cute!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen