Page 8
Sorry voor dit slechte stukje..
#Inspiratieloosss
Maar hope u like it<3
~ XxNikita
Lief Dagboek,
Het weekend was vreselijk, De verwarming was kapot en het was ijskoud s'nachts, ik heb niet genoeg geld om het te laten maken, alles word besteed aan het huisje, maar dat niet alleen, je hebt het waarschijnlijk wel gemerkt maar ik heb al 2 dagen niet geschreven, Ik was je namelijk kwijt, ik wist niet meer waar ik je had gelaten, ik ben nadat ik je dus -blijkbaar- op de kast had gelegd weer in de zwarte tunnel terecht gekomen. Vandaag had ik weer school, het ging beter als ik had verwacht, Kayla was ziek. En opeens.. leek alles.. veel beter. Met Niall kon ik nu gewoon contact hebben, zonder dat er later een gevolg was. Ik heb in de pauze bij Niall en zijn vrienden gezeten! Het was aan het begin een beetje... stil.. laat ik het zo zeggen. Maar na een paar grapjes brak het ijs en leek het alsof het altijd al zo was geweest. Het leek wel een droom Alleen stonden in deze droom de vriendinnen van Kayla een beetje nutteloos aan de kant staan vooral blikkend op ons, wat als Kayla terug komt waarschijnlijk uit gaat lopen tot een nachtmerrie... ik ben bang dat er toch nog een gevolg gaat komen.. maar ik kan er wel tegen, het zijn gewoon stomme grapjes. Ik ga er niet dood van. Ik zal sterk blijven. Niet voor mezelf. Maar voor mijn ouders, en om aan die mensen op school te laten zien dat ik sterk kan zijn.
Ik zal mijn doel bereiken. Ik moet. Zo lang mogelijk in ieder geval
Wish me luck.
i will need it.
Lots of love,
Eleana
Reageer (2)
Wordt alles besteedt aan het huisje? Ik dacht dat ze van dat oude huisje houdt van hoe het was? Of ik heb het gewoon verkeerd gelezen..
1 decennium geledenZe krijgt een groot probleem met dat wijf...
Snell verder! xx
WOEHOE.
1 decennium geledenNialler...sukkeltje....help der ff.....NU!
Oe....Dat wordt heel zwart voor je...Kayla gaat je zeker niet met rust laten.... Xx