Foto bij why do you wanna help me out of my problems ( Tom lovestory ) 105

Hey lieve lezers van me.
Hier is het volgende hoofdstuk. Ik weet het een beetje laat maar er is iets gebeurd maar aangezien ik een hoofdstuk had beloofd post ik hem toch nog.
Het volgende zal voor ergens in de week zijn.

Groetjes Kelly

Toen ook Sam en Annelies hadden betaald stapten jullie naar buiten toe. Jij: “Kan iemand van jullie de foto trekken?” Meteen stak Annelies haar arm naar voor, waarna Alice haar i-phone in haar handen legde. Je ging naast haar staan en toverde een glimlach op je gezicht waarna Annelies een paar foto’s trok. Alice lachte nog altijd toen ze haar gsm terug kreeg. Alice: “Je bent echt lief, Tom heeft een goede vriendin gekozen.” Je bloosde door haar opmerking. Jij: “Ehm dankje, ik zal het hem zeggen.” Alice: “Je doet toch mee aan dat programma hé?” Jij: “Ja dat klopt.” Alice: “Ik dacht het al, die eend zag er echt cool uit! Ik wou dat ik het ook kon.” Jij: “Veel oefenen en niet opgeven, zou ik zeggen.” Alice: “Mag ik nog één ding vragen?” Jij: “Ja tuurlijk.” Alice: “Zou ik ook nog een handtekening mogen?” Jij: “Heb je papier en een pen?” Meteen toverde ze een papiertje en een pen uit haar handtas tevoorschijn. Je schreef ‘Voor de lieve Alice, fijn om je te ontmoeten and keep chasing your dreams (;’ Met daaronder je handtekening. Je gaf het papiertje en de pen terug en zag haar een grote glimlach krijgen. Daarna zeiden jullie gedag en stapten jullie weg van het meisje. Ondertussen nam je ook je croissant om op te eten. Sam: “Nu al bekend, mijn meisje wordt groot.” Ze pinkte een nep traantje weg en je keek haar lachend aan. Jij: “Wel dat was raar.” De anderen knikten. Annelies: “Wen er maar aan, zeker nu met dat programma.” Jij: “Je kan je er beter ook maar al op gaan voorbereiden, met Bill als jou toekomstig vriendje.” Je zag haar blozen en Sam haar ogen werden groot. Sam: “Oh god, ik heb iets belangrijks gemist!” Annelies: “Wel we zijn niet samen.” Jij: “Nog niet.” Sam: “Hallo? Iemand leg het me uit!” Jullie keken haar lachend aan. Soms was ze echt een kind. Jij: “Bill had haar ein-de-lijk op een date gevraagd.” Sam: “Echt?! Waarom wist ik van niks! Hoe was het?” Hoe kon ze toch van zo verontwaardigd naar enthousiast klinken? Annelies begon blozend te vertellen over haar date met Bill. Sam: “Dus geen kus?” Annelies: “Ehm wel op de wang.” Sam: “Wat schattig! Hebben jullie al terug afgesproken?” Annelies: “Nog niet.” Je croissant was op waarna je het zakje weg gooide in de vuilbak. Na een tijdje kwamen jullie terug aan bij de rest die jullie enthousiast stonden op te wachten. Hoewel het waarschijnlijk meer voor de redbull en de chips was. Jij: “Jaja mijn hongerige kindjes, ik heb aan jullie gedacht.” Je smeet een blikje naar Andrew toe, die het mooi opving. Sam smeet ook eentje naar Jeffrey toe die was recht gaan staan op de bank. Hij leunde naar achter om het blikje te vangen, wat hij ook ving maar helaas verloor hij zijn evenwicht en viel naar achter. Recht van de bank af. Jeffrey: “Alles oké, ik heb het blikje.” Je lachte net zoals de rest. Al lachend gaf Annelies een blikje aan Justin terwijl Jeffrey weer recht ging staan. Justin: “En nog iets interessants onderweg meegemaakt?” Jij: “Bwa.” Annelies: “Eigenlijk wel, Demi heeft haar eerste fan ontmoet!” Jij: “Volgens mij was ze meer fan van Tokio Hotel hoor.” Zei je lachend. Sam: “Ze was wel enthousiast over je werk.” Jij: “Oké ja misschien wel.”

Reageer (3)

  • KiliXxEagle

    Yay! :D

    Snel weiter bitte! <3

    1 decennium geleden
  • Luckey

    Hoop niks ergst is gebeurd

    Ze krijgt de eigen fans ook xp
    Snel verder please

    1 decennium geleden
  • jumbielove

    Verder gaaaan

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen