Page 7
Druk met school enzo....Maar hier is nog een stukky! (;
Speciaal iets langer! (:
Enjoy liefe abotjess xx (;
~ xyourlovex[/s]
Lief dagboek,
Ik heb me voorgenomen om Niall te haten. Ja en dan bedoel ik echt haten. Door hem kom ik in de problemen met die...dat wijf. Dagboek...ik weet en jij weet het ook zeker...dat ik hem niet KAN haten...Kijk naar zijn blauwige ogen die altijd oprecht, geïntreseert en lief naar me kijken. Dat...Zo heeft bijna niemand naar me gekeken. Wat moet ik doen? Hem negeren en een heel lief persoon breken? Of zal het hem niks boeien....Of...Ik weet het niet meer, dagboek...
Wat is er met mij gebeurdt!? Mijn hoofd is een warboel... Waarom geeft hij mij zo'n apart gevoel? Waarom als hij glimlacht naar me dat ik het van binnen warm krijg? Is dit normaal!? Dagboek.....Help me uit deze chaos..Ik...Ik weet het niet meer..
Kayla (Dat wijf) bedreigt me nog steeds..
Niall zoekt mijn aandacht..Dat lijkt erop maar dat verbeeld ik me zeker weer ofzo
Ik ben maar 1 kilo afgevallen....TE WEINIG.
Ik moet steeds lange mouwen aan doen zodat niemand de sneeën ziet...Al beginne sommige arwanend naar me te gluren...
Ik zit zwaar in de problemen, dagboek. Heel zwaar! Ik heb nu het gevoel dat ik het moet...Dus ik ga het even doen....
Ik hoef niet te vertellen over school want het was een regelrechte ramp...Je wilt het zeker weten? Oke..Oke...Ik vertel het wel..Ik begin denk ik echt te denken dat je tegen me terug praat....
Kayla zat op mijn plek en Niall heeft haar gelijk weggestuurd. Ze heeft nog van alles geprobeerd om hem op een andere manier te laten denken maar hij heeft haar gelijk afgewijst. Ze keek woedend naar me. Weet je wat woedend is? Het was eng...Niet normaal eng....En natuurlijk moest ze me weer 'terug pakken'...Ze heeft mijn sleuteltje van mijn kluis gestolen/gepakt. Ik heb echt geen idee hoe ze dat voor elkaar heeft gekregen...Maar ze heeft het geflikt...Ik heb hem niet meer gevonden...Ik wou haar niet beschuldigen dus...Dus...Ja...Ik kon mijn boeken dus niet pakken. Dus...Ik moest met Niall meelezen. Ow, daar was Kayla nog kwader om..
Niall kwam dus dichterbij me zitten en ons hoofden naar dat boek gebuigt..Hij rook lekker, dagboek... Hij had een vertrouwd geurtje op..Het was.. Kalmeerend? Ik weet het niet..Ik voelde me well op mijn gemak...Zo..Rustig...En... Oke...Ik dwaal weer af. Kayla heeft op een 1 of andere manier mijn sleuteltje van mijn kluis weer in mijn tas gekregen...Hoe? Ik heb echt....echt geen idee... Ik stop hier wel even..We hebben gelukkig weekend dat well...maar.....Ik moet me nu even...Je weet wel...hh....
Dagboek...Ik hou van je.
Lots of Love,
Eleana
Reageer (3)
Ahw...
1 decennium geledenYOU ARE IN LOVE!
Xx (;
Poor girl, Dat gevoel heet Liefde..
1 decennium geledenLeuk hoofdstuk,
Snel verderxx
Aaaah sweety
1 decennium geleden