Foto bij Hoofdstuk 1

Hoofdstuk 1 sorry van de spelling ik heb dyslexie.
hier boven zie je Skyler en Kate.

De zon komt langzaam op, ik heb de hele nacht doorgereden en kom nu eindelijk aan in La Puch. Ik zet mijn auto op het erf van mijn nieuwe huis en breng de auto tot stilstand. Ik kijk achterom en zie dat Kate nog slaapt, langzaam doe ik de auto deur open en haal de spullen er uit. Ik loop naar de voordeur doe hem open en zie mijn compleet ingerichte huis. Ik loop terug naar de auto haal Kate uit haar zitje en neem haar mee naar binnen. Gek genoeg heb ik het gevoel dat ik beken word. Ik kijk Om me heen en zie niets, het zal wel weer de angst zijn dat Milan me vindt. Lang over na te denken heb ik niet want ik hoor Kate in paniek 'MAMA' roepen. Als een bezetenen ren ik naar de woonkamer en zie Kate met bange ogen uit het raam kijken. Had ik dan toch gelijk. 'Lieverd wat is' zeg ik terwijl ik Kate in mijn armen neem. 'Ik zag een man lopen in het bos hij keek naar binnen' huilde ze. 'O het is vast niets schatje'. 'Zullen we anders even naar het strand gaan'. 'JAA MAMA KOM' ik lach even om haar plotselinge stemmingswisseling. Werp nog een blik op het raam en loop achter Kate aan naar buiten.





Ik hoop dat jullie het leuk vinden.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen