Chapter thirty-eight.
~ Alison Lilian Hale.
‘Welterusten!’ riep iedereen terug.
We wouden net de deur uit lopen toen ik me opeens iets herinnerde ‘Wacht!’
Iedereen stopte met praten een keek me met grote vragende ogen aan.
Ik giechelde ‘Kijk me niet zo geschokt aan joh, ik wou alleen maar vragen of Summer het misschien leuk vind om met ons mee te gaan morgen.’
Michael glimlachte en ik wist dat hij het aanbod waardeerde. Ik had het er vanmiddag al met de andere meiden over gehad en ze waren het er allemaal mee eens. We wouden Summer beter leren kennen omdat Michael haar erg leuk scheen te vinden en ook omdat ze mee zou komen op tour.
Summer glimlachte ‘Natuurlijk wil ik dat, bedankt voor het aanbod het lijkt me heel leuk!’
Ik glimlachte terug ‘Mooi, we hoopte al dat je mee zou gaan, zorg dat je om 10 uur klaar staat!’ en met deze woorden draaide ik me om en volgde ik Ash naar buiten.
‘Slapen we in jou kamer of in de mijne?’ vroeg ik toen we door de gang liepen.
Calum en Michael’s kamer was op de eerste verdieping en de kamer van Luke en Ashton was net als die van Rowan en mij op de tweede verdieping.
‘Die van jou, Luke wil waarschijnlijk liever in zijn ‘eigen’ bed slapen.’
Ik lachte en haalde de sleutel uit mijn broekzak ‘Dat klinkt wel als Luke inderdaad.’
We liepen de kamer binnen en ik pakte gelijk mijn pyjama ‘Ik neem even een snelle douche, vind je dat goed?’
Ashton knikte en liet zichzelf op het bed vallen ‘Schiet je wel op, ik wil knuffelen.’
Giechelend liep ik naar de badkamer ‘Natuurlijk Mister Irwin, see ya in a few!’
Toen ik een paar minuten later de douche uit stapte ontweek ik de spiegel. Die verdomde horror film had allemaal enge gedachtes in mijn hoofd gepland en ik voelde mezelf steeds banger worden. Ik schoot snel in mijn pyjama en zonder ook maar iets aan mijn haar of uitgelopen mascara te doen rende ik bijna de kamer weer in. Toen ik Ashton op het bed zag liggen nam ik even diep adem en probeerde ik mezelf weer rustig te maken.
‘Alles oke?’ vroeg Ash met een frons op zijn voorhoofd.
Ik knikte en pakte mijn borstel van het nachtkastje ‘Ik moest gewoon aan de film denken tijdens het douche,’ mompelde ik.
Ashton stond op van het bed en pakte met zijn beide handen mijn gezicht vast ‘Je ziet er uit als een wasbeer,’ grinnikte hij terwijl hij voorzichtig de mascara weg veegde met zijn duimen.
Ik glimlachte en ging op mijn tenen staan om hem een kusje op zijn neus te geven ‘Vind je de nieuwe look niet leuk?’
Hij grijnsde ‘Oh ik vind het heel leuk, je bent een prachtige wasbeer of panda, wat je zelf leuker vind’
Ik kon het niet laten om te giechelen ‘Ik zie er liever uit als een mens, dankje.’
Ashton pruilde en begon kusjes over mijn hele gezicht te plaatsen ‘Maar wasberen zijn schattig.’
‘Dus je wilt zegen dat ik niet schattig bent als ik eruit zie als een normaal mens?’
‘Nah, als vrouw zie je er super sexy uit en als wasbeer ben je schattig.’
Ik rolde lachend met mijn ogen ‘Je bent echt raar jij.’
Hij grinnikte en wikkelde zijn beide armen om mijn middel om me dichter naar zich toe te trekken ‘Weet ik, maar dat is waarschijnlijk een van de redenen waarom je me leuk vind.’
Ik sloeg mijn armen om zijn nek en bracht mijn gezicht dichter bij de zijne ‘Dat is helemaal waar,’ fluisterde ik waarna ik zacht mijn lippen op die van hem drukte.
Hij reageerde gelijk door zijn mond te openen en de kus te verdiepen, zijn handen lagen op mijn heupen en hij drukte zijn lichaam tegen de mijne aan. Mijn handen vonden zich een weg in zijn haar en ik trok er zacht aan waardoor er een grom uit zijn keel ontsnapte. Onze tongen vochten om dominantie en een geweldig gevoel raasde door mijn lichaam, Ash zoenen voelde zo ontiegelijk goed. Na een tijdje dwaalde zijn lippen af naar mijn kaak en maakte ze langzaam een weg naar beneden naar mijn nek en mijn sleutelbeen. Ik siste toen hij aan mijn huid begon te zuigen en ook al voelde het geweldig, ik dwong me zelf toch om hem zacht van me af te duwen.
‘Hoe graag ik het je ook wil laten doen, wacht alsjeblieft tot we echt kunnen daten oke? We willen niet dat we hier problemen mee gaan krijgen,’ fluisterde ik tegen zijn lippen.
Hij knikte en viel daarna gelijk mijn lippen weer aan, zijn vingers verstrengelde hij in mijn haren en hij beet plagend op mijn onderlip. Deze keer kwam er een raar geluidje uit mijn keel, god dit voelde zo goed. Langzaam duwde hij me richting het bed maar in plaats van te gaan liggen, ging hij zitten en trok hij me op zijn schoot. Ik sloeg meteen mijn benen om zijn middel en probeerde hem nog dichter tegen me aan te trekken. Ik speelde met de krullen in zijn nek en zuchtte gelukkig toen hij de zoen eindigde met een lieve kus op mijn lippen. Zijn neus raakte de mijne aan en toen ik mijn ogen opende keek ik recht in zijn prachtige helder groene kijkers. Damn ik hield echt van deze jongen.
--
Reageer (14)
Alishton
1 decennium geledenNawh <3 So damn adorable!
1 decennium geledenAYE
1 decennium geleden.................... <3. This is cute. F.cking cute.
1 decennium geledenMe loves it.
Alishton for life. Serieus ik ben echt gestoord hihi .
x
LSKDJFALKSFJALKDGF IK HOU VAN ZE DAMN.
1 decennium geleden