Dit moet er gewoon even uit...
Waarschijnlijk weten de meesten die dit lezen het al, maar er is dus een of andere idioot die m'n tweede profiel (NoRobots) heeft verpest... Oké, het was een gezamenlijk account - echt vrij veel mensen wisten het wachtwoord -, maar ik had het gevoel dat ik iedereen wel kon vertrouwen... Niet dus.
En ik snap ook gewoon echt niet waarom iemand dat zou doen... Om mij pijn te doen? Of om gewoon even de flauwerik uit te hangen? Ik zou het echt niet weten... Maar wat ik wel weet is dat diegene een flink pak rammel verdient... Ik bedoel, ik heb echt heel veel werk in het account gestoken. Maar dat is nog niet het grootste probleem eigenlijk... Vooral de creaties die zijn verdwenen, daar zit het 'm!
We hadden op dat vorige profiel dus ook 'The NoRobots' diary, en af en toe schreef iemand daar wel een stukje in, waaronder ikzelf gerekend. Het is gewoon echt heel erg klote voor die mensen dat ze die stukjes nu kwijt zijn... Als je ergens moeite in steekt, is het gewoon niet leuk om te zien hoe dat zomaar ineens weg blijkt te zijn...
En zoals ik al zei: Voor mij is het ook geen pretje... Ik heb best wel veel moeite in dit project gestoken en weten dat iemand het zo makkelijk stuk kan maken is gewoon vreselijk... Ik hoop écht dat zoiets niet meer zal gebeuren, want dat zou me letterlijk breken...
Natuurlijk heb ik wel een vermoeden over wie het gedaan zou kunnen hebben - een vermoeden dat ik liever voor mezelf hou -, maar zeker ben ik ook weer niet... En degene die het gedaan heeft, moet wel snugger zijn, want echt alles is aangepast! Zelfs het e-mailadres, zodat ik het wachtwoord niet opnieuw terug aan kan passen!
Ik denk dat ik het wel mag zeggen...
WAT EEN KLOOTZAK!
Ik heb nog nooit iemand pijn willen doen, maar nu...
En dan is hij/zij nog te laf om verantwoording af te leggen! Ik zou het eigenlijk echt heel erg appreciëren als diegene ten minste een reden voor zijn/haar zinloze actie gaf... Of gewoon zegt wie hij/zij is... Dat zou alles een stuk makkelijker maken om te verwerken, want ik SNAP GEWOON ECHT NIET hoe iemand opzettelijk andermans werk kan vernietigen. Zoiets doe je toch niet als je weet dat iemand er echt moeite in heeft gestoken?
Zou hij/zij ervan genieten om iemand pijn te doen? Is het dat soms?
Dat is echt gewoon té zwak voor woorden.
En daarom maak ik er geen woorden meer aan vuil!

En ja, zelfs een dag later kook ik nog van woede...

Ik wil ook heel eventjes Cheyenne bedankten, aangezien zij voor dit nieuwe profiel heeft gezorgd. Dus bij deze: Heel erg bedankt x

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen