Foto bij Weg , het is hopeloos

Weg , het is hopeloos XDXDXD

ik fietste hem achterna en zuchte , mijn benen deden pijn ik kon het niet lang meer volhouden .ik trapte en trapte tot hij stopte aan een weide,ik remde en achtervolgde hem sluipend. opeens rende hij snel , ik kon het niet bij houden. FLITS ik kon mijn ogen niet meer open houden en kon aleen nog zien dat hij verdwenen was , weg dit kan niet dacht ik . Eén dag later werd ik wakker ik zag celes jamy en wout bezorgd naar me kijken , Liesbeth we hebben je gevonden wat is er gebeurd riepen ze allemaal tegelijk,ik staarde hun aan en vertelde het lange verhaal.Ze krapte twijfelend in hun haren .wow wat een verhaal!ik knikte en wrijfde op men hoofd auu auw... Ik heb hoofdpijn mompelende ik.celes keek me aan , wat is er gebeurd . vertel dan de waarheid lievelies. We fietsten terug naar ons trouwe kot ook al ging het moeilijk we waren er snel ik rende naar de zetel en viel in slaap.Jamy en Wout duwde me wakker liesie , we moeten nog oefenen voor morgen ik knikte twijfelend.ik pakte mijn gitaar en ging naar ons repetitie-garage Celes stond al klaar voor de micro en jamy pakte zen drum stokken en wout pakte zen nieuwe gitaar , maar ik vond men micro maar niet.ik ging naar mijn kamer en zag de micro staan pakte hem en ging naar de repetitie kamer.Oke wat is je nieuwe nummer liesie zij wout nieuwschierig?ik gaf hem het papiertje en ze keken allemaal naar mij.WAT?! zij ik.Wout gaf mij het papiertje en ik keek oops verkeerde papiertje zij ik lachend.ik zoekte in men zakken en pakte het bruine papiertje ieuw het hangt vol chocolade , het is nog leesbaar oef zuchte ik. ze leesde het en knikte...














From SAARDUDEx :P

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen