~ Vierde nacht ~
Hongerig banen de weerwolven zich een weg door de struiken en de bomen, op zoek naar een volgend slachtoffer. Aan de rand van het bos, dicht bij het huisje van de heks, slentert een mens in het maanlicht. Zijn/haar smakelijke geur wordt opgevangen door de weerwolven, die er zonder aarzelen op af gaan. Ze springen er gezamenlijk op af en hun tanden zinken neer in het malse vlees van de persoon, die een half-gesmoorde kreet uitslaat.
In haar huisje schrikt de heks wakker van de kreet en stormt zonder nadenken naar buiten. De weerwolven schrikken op van het geluid en stormen meteen weg wanneer de heks haar armen al opsteekt om een spreuk uit te spreken. Wanneer die weg zijn, sprint de heks trillend op haar benen van de angst naar het verminkte lichaam op de grond. Na even twijfelen, druppelt ze het groene drankje in de mond van het slachtoffer. Voordat die terug ontwaakt is ze al terug verdwenen in de schaduwen van de nacht.
De volgende ochtend staan de meeste burgers op, vrezend voor het volgende slachtoffer. Geliefden gaan haastig opzoek naar elkaar en zijn opgelucht wanneer ze elkaar kunnen vastpakken. Ze drommen samen op het plein, voor bevestiging van de burgemeester. Die staat met een grote glimlach op het podium om hun vermoedens te bevestigen.
"Niemand is vermoord deze nacht!"
Opgelucht geroezemoes klinkt overal op het plein. Toch duikt er aan de kant van de hoop een barse stem voor.
"Maar er zijn nog altijd weerwolven in het dorp! Laten we ze op de brandstapel gooien!"
Verscheidene toeschouwers stemmen in en na een paar seconden is het hele dorp opgezweept.
Stemmen kan via reactie of via pb.
Alleen vette namen worden meegerekend.
We verwachten 14 stemmen en zodra er 8 stemmen zijn op één persoon, is de stemming vroegtijdig afgesloten.
Deelnemers
1. Redrosex ~ burger Samen met Armastus ~ nacht 1 ldvd
2. Grier ~ slet samen met Tankian
3. Disclaimer ~ burger ~ Non-actief user
4. Tankian ~ Weerwolf samen met Grier ~ nacht 2 ldvd
5. Dashner
6. Wentelteefje ~ Burger ~ Brandstapel 2
7. Wayward ~ Weerwolf samen met Mette3~ Ldvd
8. Caraphernelia
9. Mette3 ~ Burger samen met Wayward ~ Non-activiteit
10. Rhaego ~ burger ~ nacht 1 wolven
11. Pabu ~ Weerwolf ~ Brandstapel 3
12. Crona
13. Unsullied ~ slet ~ nacht 1 met Rhaego
14. Vastly ~ Burger ~ uitgeschreven
15. Perhonen ~ Weerwolf ~ Non-activiteit
16. Verlac
17. Kyojin ~ jager ~ brandstapel 1
18. Aldea ~ burger ~ nacht 2 met Buddy
19. xxRiRixx ~ burger ~ uitgeschreven
20. Promisess ~burger ~ brandstapel 3
21. NymeriaDorne
22. Alesia ~ ziener ~ nacht 3 wolven
23. Armastus ~ burger samen met Redrosex ~ jager 1
24. Dorchadais ~ Weerwolf ~ uitgeschreven
25. Cresseyde
26. Involved
27. xmex
28. Anthroopos
29. Leanansidhe
30. Buddy ~ slet ~ nacht 2 wolven
Verdachtenlijst:
Pabu |||||
Involved ||
Disclaimer || ~ User niet meer actief
Reageer (12)
Maar ik weet niet wat ik moet zeggen. Ik verdenk niemand O_o Er zijn toch nog 3 weerwolven over? Dat betekend dat iedereen 1/5 kans heeft om weerwolf te zijn, om het zo te zeggen.
1 decennium geledenMaar Maka is ondertussen al Crona (tussen dat ook nog eens Hint geweest)
Het hoofdstuk bijt niet, hoor! (:
1 decennium geleden