Foto bij * Hoofdstuk 1

Haar lieve ogen keken diep in de mijne, en het voelde bijna alsof ze recht in mijn ziel keek. Ergens in mijn achterhoofd wist ik dat ik bang moest worden van die gedachte, maar ik was verdoofd door haar warme handen die zacht de blote huid van mijn rug streelden. Mijn ademhaling werd gejaagder en even grinnikte ze zacht. 'Jij hebt ook nooit geduld, Irwin'. Ik schudde mijn hoofd en drukte mijn lippen tegen de zachte huid van haar nek. Ze kreunde zacht, waarna mijn lichaam meteen reageerde. Ik drukte mijn heupen zacht doch dwingend tegen de hare, wat kippenvel op haar armen opleverde. Mijn lippen vonden een weg naar de hare en mijn handen begonnen langzaam met het losmaken van de knoopjes van haar blouse. Ze wikkelde haar benen om mijn heupen terwijl haar handen zich verstrengelden in mijn haar. Ze zeurde altijd dat ik naar de kapper moest gaan, maar op dit soort momenten leek ze het lange haar alleen maar leuk te vinden. Ineens sloeg de twijfel toe en ik hield mijn lippen met een ruk van de hare af. Verbaasd keek ze me aan. 'Rebecca, weet je het zeker? Ik bedoel, is dit echt wat je wilt op dit moment?', vroeg ik onzeker maar ze legde me snel het zwijgen op door een vinger tegen mijn lippen aan te leggen. Mijn ogen knepen even samen terwijl ik naar haar fronsende blik keek. 'Ashton Irwin, alles wat ik op dit moment nodig heb ben jij. En daarmee punt uit. Ik hou van je en ik wil je. Per direct', antwoordde ze waarna ze haar lippen weer rug op de mijne drukte. En daar ging mijn vastberadenheid, al mijn zorgen verdwenen als sneeuw voor de zon. Rebecca was enkel nog het enige dat mijn gedachten vulden. Haar warme lichaam, haar zachte lippen en het gehijg dat soms hortend en stotend haar lippen verliet. Binnen een mum van tijd was haar blouse uit en ik keek naar haar bovenlichaam. Haar platte, gebruinde buik ging zacht op en neer en haar beha stond strak om haar mooi gevormde borsten. Mijn handen gleden zacht via haar heupen naar haar broekknoop, waar ze me al snel tegenhield. 'Spelen we dit spelletje alleen? Dat is niet eerlijk', fluisterde ze in mijn oor terwijl haar hand over mijn buik heen naar beneden gleed. Ik snapte wat ze bedoelde. Ik een kledingstuk, zij een kledingstuk. We hadden dit spel meerdere malen gespeeld, maar ik kon er geen genoeg van krijgen. Ze duwde me omver en zo kwam zij bovenop te liggen. Man, wat werd ik opgewonden van haar. Terwijl haar mond zich een weg naar beneden baande van mijn nek naar mijn middel, gooide ik mijn hoofd genietend naar achter. Ik voelde de spieren in mijn buik al een beetje samentrekken toen ze met haar tanden mijn broekknoop open klikte en met haar lippen zacht over mijn boxer bewoog. Een harde kreun verliet mijn mond en ik perste snel mijn lippen op elkaar om de stroom kreunen tegen te houden terwijl ze bleef bewegen. Na een tijdje had ik het niet meer en kwam met een grom omhoog. Geschrokken keek ze me aan maar ze zag al snel de speelse blik in mijn ogen. Ik duwde haar ruw op de matras en trok haar spijkerbroek en slip tegelijkertijd naar beneden. Ik kon niet meer wachten. Mijn vingers gleden zacht over haar intieme deel terwijl ik met mijn andere hand snel mijn eigen boxer naar beneden werkte. Ik ging over haar heen hangen en keek haar vragend aan. Ze knikte snel en ik zag het verlangen in haar ogen. Ze verlangde naar mij. En die gedachte maakte de druk alleen maar groter. Ik duwde mezelf ruw bij haar naar binnen en een harde kreun verliet haar mond. Ik begon te stoten, eerst zacht maar steeds harder. Haar ademhaling werd gejaagder en de kreunen enkel harder. Ik drukte even mijn lippen teder op de hare en keek haar daarna recht aan. Haar ogen waren gesloten en haar blik was geconcentreerd. 'Becca?', vroeg ik moeizaam terwijl ik door bleef gaan. Ze maakte een hmm geluid en ik vervolgde"'Open je ogen. Ik wil zien hoe je reageert als ik je laat komen'. Ze opende gelijk haar ogen en de lust was duidelijk te lezen. Ik besloot nog harder te gaan en het duurde niet lang of ze kwam al klaar. Ik stootte nog een paar keer hard en liet me zacht op haar neervallen terwijl mijn lichaam nog na schokte. Ik moest toegeven, de blik in haar ogen was de doorslaggevende factor geweest. Ik zag alles. De lust, intensiteit en vooral hoe opgewonden ze eigenlijk was. Ik rolde van haar af en opende mijn armen, waar ze maar al te graag in kwam liggen. Zwijgend bleven we liggen, tot enkel haar zachte, snurkende geluidjes de kamer vulden.

Reageer (1)

  • Lacrimarum

    Die foto leidde me af. HAHHAA.
    ASDFGHJKL ZOO GOED! Allen jammer dat mn zusje begon te schreeuwen me me uit mn trance haalde. HAHAHA
    SNEL VERDER!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen