Foto bij Hoofdstuk 7 ~ O1

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (12)

  • Sleepsong

    En daar zijn Gabriël zijn punten weer! ^^ Een goede jongen die soms foute keuzes maakt/ foute dingen zegt. Maar zo zijn we allemaal wel, denk ik. (Of toch het merendeel.) En nog een extra punt omdat hij in een band zit. Ik ga de punten moeten opschrijven denk ik, want het telt zo snel op. Ik weet niet meer wie er aan de leiding staat. Eerlijk gezegd denk ik dat ze op de moment gelijk staan. Maar voor Jess kies ik nog altijd Ryan, zonder enige twijfel! ^^
    Het eerste stukje is echt ongelofelijk mooi geschreven, mijn mond viel (letterlijk) open van verbazing. De manier waarop Jess Ellie eerst tevergeefs probeert af te kraken en vervolgens volledig ophemelt, pff ik heb er echt geen woorden voor. Heb het een aantal keer gelezen omdat ik het zo ontzettend mooi vind.
    & Ellie sounds amazing! Een oprecht meisje dat stevig in haar schoenen staat, lijkt mij.
    Snel verder!!! (flower)

    1 decennium geleden
  • Gisborne

    Wat fijn dat je weer het ziekenhuis uit bent! (:
    Ik hoop dat je snel weer alles kunt doen c:
    Snel verder? <33

    1 decennium geleden
  • Chantilly

    Dit verhaal is echt top, maar dat heb je al vaker van me gehoord ;-) x

    1 decennium geleden
  • Altaria

    I love it! Super hoofdstuk! Ik hoop voor je dat het allemaal nog wat makkelijker gaat worden! Hé als je je nog verveelt, probeer de soulmates serie eens. Het verhaal van Sky, Phoenix of Chrystal. (ik zou beginnen met sky. Nummer 1 is makkelijker.. Al ben ik begonnen met Phoenix (Finding Sky, Stealing Phoenix) Of Storm and Stone als je van dedectives houdt. Ik hoop voor jou dat het de tijd dood!
    Heel veel beterschap and a virtual hug!

    1 decennium geleden
  • MacGyver

    Nieuw hoofdstuk was het eerste wat ik dacht. (hoera)(yeah)

    Nadat ik las hoe las hoe Ryan om ging met Jess (nadat ze elkaar voor het eerst in drie jaar zagen) vond ik ze al bij elkaar passen. Zo'n stel dat eerst beste vrienden is en dan een relatie krijgt, om jaloers op te worden. Wat Gabriël bij Jess heeft gedaan vind ik trouwens echt niet kunnen, Ik snap best dat hij Ellie niet kan vergeten, maar om dan Jess hoop te geven is wel erg cru. En Ryan kent haar goed en kan haar gewoon gelukkig (zwijmel, zwijmel).

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen