Foto bij O86.

Audrey point of view
Verward keek hij ons aan. ‘Is er iets aan de hand, Bill?’ Zijn broer keek hem vragend aan. Hij knikte even. ‘Kerli, zou ze nog komen?’ Tom knikte. Ik keek hen beide verbaasd aan. ‘Wanneer?’ Beide keken ze weg. ‘Kom, op! Vertel het alsjeblieft?’ Bill liep weg en daar stond ik dan voor Tom. Ik pakte zijn beide handen vast en keek hem in zijn ogen aan. Hij kwam dichterbij, pakte mij vast bij mij middel, ik kon niet weg kijken.

Ik keek even weg, ik werd opgetild door hem. ‘Ik ga het je niet vertellen’ Serieus keek ik hem aan. Hij zette mij op de grond. ‘Dan bel ik haar zelf wel..’ Ik liep weg en voelde dat hij achter mij aan liep. Ik voelde hoe hij mijn hand vast pakte. Ik draaide mij om en hij trok mij naar zich toe.

Tom point of view
Ze liep weg, ik liep achter haar aan. Ik pakte haar hand vast en trok haar naar mij toe. Ik keek in haar prachtige ogen, ik hield van haar. ‘Zo vrolijk lijk je niet, Tom.’ Ik keek even weg, ik realiseerde net dat ik haar niet alleen als vrienden begon te zien. Zo moeilijk zou dat toch niet zijn om toe te geven? ‘Nee, er is niets ernstigs.’ Ze knikte. Ze liep naar haar kamer, ik liep achter haar aan.

Ik zat naast haar, ik draaide mij om. Ik voelde haar zachte lippen op die van mij. Ik werd rood en zij ook. ‘Sorry, Tom ik wilde een kus op je wang geven, als vrienden.’ Ik knikte even. ‘Is niet erg.’ Antwoordde ik even later. We zaten beide tegen over elkaar. ‘Mag ik iets uitproberen?’

Reageer (1)

  • Iskuane

    Oehhhhh.... wat wil hij proberen?

    Leuk leuk leuk verhaal!

    Ga je snel weer verder?(flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen