Foto bij BEAUTY Model Managment

Louise heeft ja geantwoord en het mag ook van haar ouders ze gaat langs het bureau voor en test shoot.

ik loop het gebouw in en loop dan naar de balie waar ne mecvrouw achter zit.
''ik kom hier voor en test shoot'' zeg ik en kijk de vrouw aan.
''okej daar is de wacht kamer'' antwoord de vrouw en wijst naar en deur.
ik knik en loop naar de deur en ga op en stoel zitten.
ik kijk om me heen en zie ook en paar anderen meisjes zitten.
ik pak uiteindelijk de Teen Vogue uit en rek tot men verbazing sta ik erop.
ik kijk naar de datum het is de nieuwste.
ik open het tijdschrift en blader er in ik sta op 6 paginas en daarna komt men intervieuw.
en meisje dat tegenover me zit ziet dat ik op de voorpagina sta en kijk tdan weer naar mij.
''he! jij bent Louise north!'' zegt ze verbaast.
de andere meisjes kijken ook naar mij en krijg en lichte kleur gelukkig woord ik geroepen en ik loop de zitkamer zo snel mogelijk uit.
ik loop met en dame mee naar en soort studio met en grijzfotovel dat overeind staat.
''okej je doet vandaag en test shoot voor je portefolio zodat je er dan tenminste 3 foto's in hebt staan'' legt de vrouw uit en stuurt me naar de make-up.
ik knik daar gana we dan denk ik en loop er heen

Reageer (1)

  • Hiding

    Hey het is wel leuk.
    Maar let wel op je spelling en hoofdletters aub. :x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen