Met gemengde gevoelens komt roos even later op school...

Als ze op school komen pakt lizz roos vast en trekt haar mee naar madelief.
Rozemarijn der plan om op een ander onderwerp over te gaan zou ook niet meer lukken.
Lizz vroeg de hele tijd wat er aan de hand was, maar roos liet niks los.
Maar nu ze bijna bij madelief waren moest het wel. Waar maakte ze zich eigelijk zo druk om?
Ze had het gevoel dat het grootste geheim ter wereld ging vertellen.
Misschien was dat ook wel zo. 'MADELIEF!!!' Met een ruk draaide madelief zich om.
'Wat is er aan de hand?!?!?' Antwoorde madelief. 'Roos... Moet iets... Vertellen....'
Lizz zag knalrood van de opwinding en het harde fietsen. Voorzichtig keek madelief naar Roos.
Ze bekeek haar van top tot teen en toen raade ze:
' je had op je verjaardag een hele vreemde droom en toen je wakker werd had je magische krachten.
Nee joh, geintje. Wat is er? Is het hugo? Heeft hij je mee uit gevraagd?'
Roos was even verward. Toen trok ze de meiden mee naar een bosje aan de rand van de school.
' er is niks met hugo. Maar wat zou je zeggen als dat eerste.... Tsja.... Zo'n beetje waar zou zijn?'

Reageer (1)

  • KorraBlaze0

    Haha lol echt leuk
    Snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen