2.3 Moved
Reactiess?
Ik kijk me broer navragend aan.' Heb jij mijn hulp nodig? Dat heb je nooit! Naja, vertel maar. Wat zit je dwars broer?' 'Uhmm..uuuh...uuuh. Ik weet niet hoe ik het kan zeggen.' ' Zeg het nou maar! Nu heb je me helemaal nieuwsgierig gemaakt jij!' Ik geef hem een kleine tikje met m'n bigsmile erop. ' Je weet dat een meisje me leuk vind. En ze zit steeds te kleffen aan me, en dat wil ik niet. Maar ik wil haar niet kwetsen. Ze weet niet dat ik al een vriendin heb. Ookal woont zij nog helemaal in Eindhoven. Weet je wat ik moet gaan doen?' zegt me broer.' Weetje wat broer, zoek het zelf maar uit! ' Ik steek me tong uit en duw hem zo de kamer uit en doe de deur op slot. Hij bonkt op de deuren.' Selena doe open!Doe open, NU!' Ik kan hem beter maar niet boos maken. Ik doe de deur open. Hij springt op me af. We zijn aan het vechten. Niet zo een heftig gevecht. Hij begint me te kietelen. En No way! Daar kan ik echt niet tegen. Ik begin te schreeuwen:' Drake! Hou op! hahahaahahaha. Drake, ik kan geen adem halen, hou op! Hij gaat op zij liggen en kijkt me aan van:' Moest je maar niet de deur voor me neus dichtdoen.' 'Wat kijk je me zo aan?Ik weet wat je denkt. Moest je maar niet de deur voor me neus dichtdoen.' Hij begint me weer te kietelen.' En? Wat zeggen we dan?' ' Oké oké! ga van me af! Dan zeg ik het wel.' Opgelucht haal ik adem.' Sorry broerlief.' Ik kijk hem met m'n puppyoogjes aan. ' 'T is al goed! Lang geleden dat we zo een lol hadden. Laatste keer was nog in Eindhoven.' We denken samen terug naar al die leuke tijden...
Reageer (1)
REACTİE. Hehe
1 decennium geleden