Foto bij O85.

Audrey point of view
‘Hij moet echt wakker worden hoor.’ Ik hoorde stemmen om mij heen, ik opende mij ogen. Ik zag hem naast mij liggen. Langzaam kwam ik omhoog, en tikte hem aan zodat hij wakker zou worden. Ik tikte nog een keer tegen zijn schouder en hij werd niet wakker. Na niet veel tijd zat ik boven op hem, nog steeds zijn ogen gesloten. ‘Nou, dan blijf je slapen..’ Ik wilde opstaan, hij greep naar mijn heupen. Glimlachend lag hij daar. ‘Met jou kan ik dagen in bed blijven liggen.’ Ik stapte van hem af en ging naast hem liggen, daar lag ik dan in zijn armen. Ik sloot mijn ogen en voelde hoe hij zijn hoofd tegen die van mij aanleunde. Hij was mij aan het porren, ik deed alsof ik sliep. ‘Nu moet jij wakker worden, we moeten gaan.’ Mijn ogen schoten open en ik sprong omhoog. Met mijn voorhoofd raakte ik zijn neus.

‘Oh, Tom! Het spijt me zo erg!’ Ik keek hem aan en glimlachte al weer. Ik knuffelde hem en al stonden we bij de anderen in de keuken.

Bill point of view
Lachend kwamen Audrey en Tom binnen lopen, hand in hand. ‘Zo, zijn jullie al een stel?’ Ze keken mij vragend aan en begonnen te lachen. ‘Wij, broertje? Dat is onmogelijk, we zijn beste vrienden!’ Tom keek lachend rond. Ik wist niet meer wat ik moest zeggen, ik dacht serieus dat ze samen waren. Misschien was het toch niet zo handig om te doen alsof Alison mijn vriendin is. Ik denk dat dit nog moeilijk kan worden, aangezien zij wel wat voor mij voelt..

Reageer (1)

  • Iskuane

    Jahhh.... Bill is jaloers. (N)

    Hij probeert Audrey jaloers te maken maar zij heeft Tom nu (hoera)

    Blij dat je weer terug bent! ga je snel weer verder? (flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen