HOI ik hoop dat jullie het leuk vinden
als jullie een andere naam voor dit hoofdstuk weten let me know

sorry voor spel fouten

Vanuit Luna:


De vakantie is afgelopen en we moesten weer naar school. Eindelijk zag ik mijn vriendinnen en vriendje weer.
Als ik mijn fiets in het fietsenrek, gooi loop ik vrolijk naar binnen maar dat veranderd meteen. ik loop huilend naar mijn kluisje en ga op de grond zitten.
ik zag gewoon mijn vriendje Sem zoenen met die BITCH Fleur en het vriendje van Esther "Timo" met die andere BITCH Sharon.
ik hoor een harde klap, ik schrik en kijk naar rechts het was Esther, ze rende naar buiten en gooide de deur hard dicht.
ik rende haar achterna en knalde bijna tegen een jongen met een gitaar op.
ze fietste het school terrein ik pakte mijn fiets sprong er op en fietste zo hard als ik kon.
ze stopte op ons favoriete plekje in het vondelpark, ik liep naar haar toe en gaf haar een knuffel en we barste weer in tranen uit.
ik belde Eline Aniek en Marija en binnen 2 minuten waren ze er al.
ze gaven ons een knuffel en we vertelde ze wat er was gebeurt.
Eline flipte ze was zo boos op Sem Timo Fleur en Sharon waardoor Esther en ik moeste lachen.
we fietste naar mijn huis toen we bij mijn huis waren kletsten we over van alles en nog wat en pakte ik mijn gitaar en zongen we wat.
tot dat Eline met het idee kwam om mee te doen aan het JSF, we vonden het alle 4 een goed idee, maar de naam dan :zei Aniek.
na een uurtje waren we er uit het werd: FIFTH HARMONY
en we begonnen met schrijven.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen