Hiya!
Ik heb ondertussen dit hele verhaal al uitgedacht!
Ik hoop dat het leuk is... xD
Bye Unicorns (A)

Rose Lily Black

De deur vloog open en Niall kwam naar binnen gestormd.
'Rose! I mi-'
Hij stopte met praten en keek me geschokt en verdrietig aan.
Om een ongemakkelijk moment te ontkomen begon ik maar te praten.
'Niall! I missed you so mu-
Maar voor ik het wist werd ik al afgekapt.
'Why again Rose? You promist you won't do it again'.
Oh nee.. als ik Niall kwijt raak.. dan heb ik niemand meer.. Niemand...
Mijn lip begon spastisch te trillen en ik liet me in Niall's armen vallen.
'I.. i.. I'm... I'm so.. so sorry' snikte ik.
Ik ben zo stom.. ik verlies iedereen waarvan ik hou, Mijn ouders, mijn broer die al van me walgde toen hij nog in huis woonde.. waar hij inmiddels al 4 jaar niet meer woont. De hele school, en nu Niall..
Hij duwde me zacht een stukje van hem vandaan en keek verbaast naar mijn gezicht.
Hij liet zijn zachte warme vingers over mijn ijskoude gezicht glijden en bekeek zijn vingers.
'Make-up...' hoorde ik hem zachtjes mompelen.
Hij pakte mijn hand en trok me mee naar de badkamer waar hij me op de wastafel plantte.
Hij rommelde wat in de kastjes en haalde er wat uit. Voor ik het wist gleed er een doekje over mijn gezicht en sloot snel mijn ogen zodat ik niet naar zijn pijnlijke blik hoefde te kijken.
'Oh my god....'
Ik opende voorzichtig mijn ogen, wat ik niet had moeten doen. Ik keek in zijn ogen die een mengeling in zich hadden van woedde, verdriet en geschoktheid. Gepijnigd wende ik mijn blik af op te grond. Ik voelde hoe ik werd opgetild en ik keek naar waar het me had gebracht. De spiegel.
Ik keek naar mezelf en schrok op toen ik zijn stem hoorde.
'What do you see Rose?'
Ik keek weer naar mezelf en keek wat ik had aangericht.
'Do you want to know what i see?'
Ik keek hem aan met een waterige blik en voordat ik iets kon zeggen praatte hij al verder.
'I see a girl, who means the world to me, who deserve to be happy, but is not, and after this mask from sleepness nights en Cry moments on your face.. you are still beautyfull... and i wanna say.. i love you.. with whole my heart and i don't wanna see you like this.. so please te-'
Ik stopte hem door mijn lippen op die van hem te drukken. Iemand die nog van me hield.. dat had ik nodig. Ik vind hem leuk.. ik bedoel hij is mijn beste vriend. Maar ik vind hem niet leuk op de manier dat hij dat bij mij doet... Mijn gevoelens was ik na een paar dagen al kwijt hier. De witte muren en het gepiep van apparaten hadden het allemaal uit me gehaald. Dit was mijn kans om mijn gevoel misschien terug te krijgen, ik zou het gaan proberen met hem..
Ik weet dat het heel egoïstisch klinkt.. maar misschien ontwikkel ik hierbij ook nog echte gevoelens voor Niall en hoef ik me nergens zorgen over te maken of schuldig te voelen, want Ookal ben ik mijn gevoel voor liefde kwijt.. De rest helaas niet..
'Rose... Tell me why you are here.. and what happend...'



______________________________________________

Yeahh i know... t is gemeen om alles te herhalen xD maar ik vond het belangrijk dt dit r in zat... Omdat ja.. Dit stukje is BEST belangrijk uit t verhaal... niet alles is belangrijk maar een paar dingen wel.. Dus sorry xD

Reageer (1)

  • xyourlovex

    KISSES AGAIN (H)
    LOVEEE! xD
    JE MOET VERLIEFD WORDEN OP NIALL!!
    KLAAR. MOET.
    REALTIE ENZO. xD
    MOET.!
    SNELL VERDER! xxxxxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen