Hiya people.
Just readxD
I know it's a very boring one..
I've got nothing to say.

~ XxNikita

Lief Dagboek

Vandaag was werkelijk de ergste dag in mijn leven. Niall probeerde steeds contact te zoeken en ik kon hem niet negeren. Ik bedoel.. kijk naar zijn perfecte gezicht?! Twinkelende heldere blauwe ogen, met de mooiste glimlach die ik ooit had gezien. Zijn prachtige geblondeerde lokken die glimmen in het zonlicht. Je zal nu wel denken, maar daar is toch niets om je zorgen over te maken?. Wel dus, ik ben er dus achter hoe de bitch met de rode lippen heet: Kayla.
Ze is de vreselijkste persoon die er bestaat.
Doordat Niall met me praatte vond zij dat weer een reden om me aan te pakken. Bij gym heeft ze mijn kleding in de fik gestoken en ik heb dus de hele dag in mijn gym kleding gelopen, die er echt niet uit zagen doordat er allemaal gras op kleefde en de geur van zweet er in gegraveerd was. Wat ik nu ook wist was dat Kayla een een crush had op Niall. Ze probeerde op alle mogelijke manieren in zijn buurt te komen en doet haar shirtje extra laag zodat ze een grote gevel kreeg daar. Het grappige is dat Niall haar steeds afwijst, negeerd, of zelfs uitlacht.
Alleen is dat minder grappig voor mij.. ik mag daar de schuld weer van krijgen...
Ik heb het altijd gedaan.
Ik doe niets goed.
Alles wat ik doe is fout. Ookal bedoel ik het goed.
Verder heb ik verschillende meisjes horen zeggen dat ik anorexia had.
Het deed pijn. Ik had geen anorexia.
Ik was gewoon dik. Hoe kan ik dan anorexia hebben?.
Verder vraag ik me af hoe ze dat gezien hebben.
Voor mijn gevoel zit het er allemaal nog.
Vervolgens, hebben ze me gevolgd tot ik thuis was, Eieren tegen de kleine raampjes aan gegooid en met markers "Slet" en "Hoer" op de houten wand van het huisje geschreven. En nu zit ik hier.. vragend over wat ik ooit fout heb gedaan met een mes in mijn handen..
Ik heb me al eerder gesneden.
Maar nooit diep..
Er waren geen littekens van over.
tot net.

Sorry voor de druppel bloed op het papier....


Ik heb me bedacht door te gaan.
Voor mijn ouders.
Maar ook voor mezelf.
Om te laten zien dat ik wel degelijk sterk kon zijn.

What doesn't kill you makes you stronger


Lots of love,
Eleana

Reageer (2)

  • Skylovex

    In de fik xD xD
    Hahahaha, gestoord bedacht xD xD
    Ben een wel beetje eenssss met @AlonexLove
    MAAAAAR
    SNELL VERDERRRRR (lol) xD (flower)

    1 decennium geleden
  • AlonexLove

    Kleren in de fik....?
    Waarom achteren volgden ze haar tot haar huis en gooide ze eieren en weet ik veel wat? Alleen maar omdat ze anorexia heeft? Een beetje onduidelijk...
    Maar Oke,
    Wel een leuk stukje. Snel verderx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen