Foto bij Chapter thirty-three.

~ Alison Lilian Hale.

‘Ally? Kun je misschien even komen?’ gilde Michael vanuit de kleedkamer.

Ik en de andere meiden stonden in de gang te wachten. We waren Lou en Lux tegen gekomen en had besloten om de jongens wat privacy te geven. Ik fronste mijn wenkbrauwen maar liep toen toch zonder enige vragen de kleedkamer in. Het viel me meteen op dat Ashton er niet was. Luke en Calum zaten op de bank en Michael leunde tegen de muur.

‘Hij is daar,’ zei Michael waarna hij naar de douches wees.

Ik trok mijn wenkbrauwen op ‘Uhm oke..?’

Luke grinnikte ‘Hij is niet aan het douche Ali, hij zit daar gewoon met zijn muziek. Op een één of andere manier is hij heel zenuwachtig vanavond en we denken dat jij hem het beste kan kalmeren.’

‘Dat had ik al gedaan.. Is er misschien iets gebeurd sinds jullie hier binnen zijn gekomen?’ vroeg ik de jongens.

Calum schudde zijn hoofd ‘Ik weet niet wat je daar mee bedoeld maar hij leek niet zenuwachtig toen jullie de hotel kamer uitkwamen. Er is niks gebeurd daarna, hij begon gewoon opeens te ijsberen met een frons op zijn voorhoofd en toen werd hij super zenuwachtig. Hij begon allemaal dingen te mompelen en ik weet dat we allemaal wel eens zenuwachtig worden maar Ash is normaal helemaal niet zo.’

Ik zuchtte ‘Hij was inderdaad heel zenuwachtig voor we weg gingen maar ik heb wat dingen tegen hem gezegd wat hem leek te kalmeren. Ik denk dat hij het gewoon nog eens moet horen.’

De jongens glimlachte en Michael maakte een hoofdbeweging naar de douches ‘Waar wacht je dan nog op,’ plaagde hij.

Ik stak mijn tong naar hem uit maar liep toen toch naar de kleine ruimte waar de douches waren. Ash zat op de grond met zijn rug tegen de muur en zijn armen om zijn knieën. Hij had zijn ogen dicht en bewoog zijn hoofd op de maat van de muziek. Ik zag dat hij een stuk minder zenuwachtig was als dat de jongens omschreven hadden. Waarschijnlijk had hij zichzelf al aardig gekalmeerd met zijn muziek. Voor een tijdje bleef ik staan en keek ik naar hem, hij was ook zo mooi.

‘Ash?’

Hij opende zijn ogen en trok zijn oordopjes uit zijn oren ‘Ali, wat doe jij nou weer hier? Ik dacht dat Lou jullie naar jullie plaatsen zou brengen?’ vroeg hij met een kleine glimlach.

Ik liet mezelf naast hem op de grond zakken ‘Je bandleden vonden dat je zenuwachtig was maar ik zie dat je me al niet meer nodig hebt,’ grinnikte ik.

Hij lachte even en pakte mijn hand ‘Je hebt net al genoeg gedaan Ali, ik moest het gewoon nog een paar keer tegen mezelf zeggen. Ik moet toegeven dat ik me zenuwachtiger voel dan normaal maar het gaat al weer beter.’

Ik drukte een kusje op zijn mondhoek ‘Mooi, want het is nergens voor nodig. Kom, dan gaan we terug naar de anderen, je moet over een paar minuten het podium op.’

Hij knikte en sprong op om mij vervolgens ook overeind te trekken. Toen we de kleedkamer weer in liepen werd ik bijna meteen aangevallen door een kussen.

‘Oeps sorry Ali,’ giechelde Solange.

Ik schoot in de lach toen ik het schouwspel voor me zag. Rowan zat op Luke zijn schoot terwijl ze samen naar iets op zijn telefoon keken. Michael en Calum waren bezig met hun gitaar en Solange en Lizzy hadden een kussengevecht met hun vriendjes. Ik had geen idee waar ze de kussen vandaan hadden maar het zag er hilarisch uit. Al snel kwam er nog een kussen mijn kant op gevlogen maar deze keer kon ik hem nog net ontwijken. Ik pakte het rode kussen van de grond en gooide hem met een grijns terug naar Solange. Het kussen raakte haar buik, wat Harry de kans gaf om haar aan te vallen met zijn blauwe kussen.

‘Twee minuten!’ schreeuwde iemand en gelijk veranderde de sfeer van speels naar serieus.

Ik hoorde hoe Ashton nog een keer diep adem haalde voor hij zijn drumstokjes pakte. De andere jongens pakte hun gitaren en ik en de andere meiden hingen onze VIP pasjes om onze nek.

‘Succes jongens! Rock your socks out!’ Grinnikte ik waarna ik mijn duimen omhoog stak.

Ik trok Ashton nog even naar me toe zodat ik hem een kus op zijn wang kon geven. ‘Je kan het Ashy, vergeet gewoon alles om je heen en focus op je drumstel. Ik zal in de menigte zitten en elke beweging volgen die je maakt. Kom ons maar zoeken als jullie klaar zijn. Oh en onthoud wat ik je heb gezegd, je ziet er super sexy uit als je achter je achter je drumstel zit!,’ knipoogde ik waarna ik langzaam achteruit liep.

Zijn wangen werden rood en hij beet op zijn lip ‘Dat zal ik nooit meer vergeten.’

---

Hehehe gosh I love Alishton <3
Ik hoop dat jullie het verhaal nog steeds leuk vinden ^^
I love you guyss xxx

Reageer (11)

  • PaulMeMaybe

    Alishton = otp

    1 decennium geleden
  • Kjelaney

    Alfksjflkasdjf yes, ze zijn zo cute.

    1 decennium geleden
  • 280796

    Dit verhaal is geweldig!

    1 decennium geleden
  • knowledge

    nnaaaawwhhhhhhh alishton is zo cute!!!!<33333

    snel verder paashaasje!!!<3

    1 decennium geleden
  • chanyeoI

    Ik hou van dit verhaal!
    +Kudo

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen