Sirius Zijn Gedachte
Sirius POV
Ik keek hopeloos naar Remus en Bella en vraag mezelf af ‘Waarom luistert hij?’ ‘Waarom werkt hij niet tegen?’ En zo nog tientallen vragen, maar al snel geef ik het op om er antwoorden op te verzinnen. En dan begin ik me zelf aftevragen of hij soms een paard wil blijven? Want ja ik moet toegeven de vollemaan lijk minder erg te zijn nu als hij in zijn paarden vorm is, of ligt het er gewoon aan dat er nu alleen dieren geuren rond hangen en als hij een mens is niet?
Dan word ik uit mijn gedachten op geschrikt door één van die twee meiden. Doordat ze me begint nat te spuiten met de tuinslang.
‘Hoe om ik hier nou weer ik stond toch in mijn stal?’ Denk ik bij mij zelf. En dan zie ik iets verder op Bella staan. En ik zucht natuurlijk zij weer ‘Waarom had ik niet gewoon gemerkt dat zij mij hier heen hadden gebracht?’ Denk ik bij mij zelf depressief. ‘Maar gelukkig is dit welk warm water in tegenstelling tot Bella’s koude douches en natuurlijk is er ook nog het plus punt dat zij minder hard handig wast.’ Denk ik bij mijzelf iets positiever. En dan besluit ik maar mee te werken met haar want misschien krijg ik dan nog wel een wortel, wast zij mij vaker en natuurlijk krijg ik dan ook geen straf.
Als ik terug in mijn stal sta.
Verlies ik me weer in mijn eindeloze gedachte.
Tot dat ik Remus zie staan en dan besluit ik mijn grootste vraag met hem te delen en dus hinnik ik “Hey Remus!”
“ja?” Antwoord Remus mij vragend terug.
“We staan hier nou al een aantal weken en ik begin me iets aftevragen, sinds wanneer heeft Bella dreuzels als hulpjes?” Vraag ik hem kijkende of hij het wist, maar zodra ik het hem vraag begint hij ook raar te kijken.
“tja … dat weet ik ook niet precies.” Hinnikt hij dan om te antwoorden na een paar minuten.
En zo verlies ik mezelf weer in mijn gedachte.
Na een tijdje
Het andere meisje haalt me uit mijn gedachte en ik zie dat ik in de rijbak sta en dan merk ik waardoor ik uit mijn gedachte ben gehaald, namelijk doordat zij mijn singel veel te strak aan het aantrekken is.
Dan besluit ik nog eens rond te kijken en dan zie3 ik dat niet alleen dat meisje er is maar ook Bella er staat met een verschrikkelijk lange zweep. En dan denk ik ‘ik moet maar eens minder nadenken en beter opletten.’ Als ik dan weer opschrik uit mijn gedachten merk ik dat dat meisje dat net naast me stond en mijn singel aan trok nu op mijn rug zit en mij hard in mijn buik trapt.
Ik hinnik daarom boos en bok zo hard al ik kan. Maar terwijl ik dat doe slaat Bella me met die gigantische zweep op mijn perfecte kont. En daarom besluit ik haar daarom maar aan te vallen, maar ik loop tegen iets hards aan en als ik kijk zie ik dat dat de zweep is. Dus draai ik me om en probeer ik de zweep uit haar handen te trappen.
10 minuten later.
Het is nog steeds niet gelukt en omdat ik alleen maar klappen krijg van dat kind op mijn rug stop ik maar met dat getrap. En ik loop weg extra hard stampend. Totaal niet luisterend naar dat kind op mijn rug, want die wil dat ik stil blijf staan. Maar ik vind dat ze de hik kan krijgen en dus loop ik door.
Dan hoor ik haar naar Bella roepen “Wat moet ik doen? Hij weigert stil te blijven ….” Maar op dat punt onderbreek ik haar door hard te gaan galopperen. Ik merk dat zij zich vast moet grijpen aan het zadel, omdat ze die actie niet had verwacht en er anders afvalt.
Er zijn nog geen reacties.