Heyy

Omdat ik al zo lang niets heb geschreven...
Doe ik nu 2 personen..
Ik zal proberen hem zo lang mogelijk te maken...

En oja.. voor degene die de titel niet snappen...
dat komt nog later...
U will see
gonna say nothing
MUHAHAHAH
xD


Hope u like it <3

Rose Lily Black

Rose?
Ik hoorde hoe gebroken zijn stem klonk, Het deed me nog slechter en schuldiger voelen dan ik al was.
'Yes.. Yes Niall it's me..'
Ik hoorde een opgeluchte zucht en hij ratelde verder
'Rose! Omg... Where are u, what's wrong, I will Come to you, I don't care about what the problem is, I will be there for u just tell m-'
'Niall! Stop it, I will tell okay .. but don't freak out man..'
'Okay, tell me.. and tell me Where it is i will Come as i sai-'
'NIALL JUST LET ME TALK OKAY I WILL TELL IT, TAKE IT EASY'
'Okay...'
'I.. i ...'
'You what?'
'I am in hospital, Hospital Saint Jonas... location North...'.
'WHAT?! WHY?! HOW LONG?!'
'I SAID TAKE IT EASY!'
'Sorry..'
zijn stem was fluisterend en bijna onverstaanbaar.
Meteen voelde ik weer een vlaag schuldigheid over mijn lichaam vloeien.
'Niall.. i ... i .. i am sorry.. I'm getting crazy here and i can't leave without someone who will take care of me... i am here from the moment that i were asking to my dad i can live by you..'
'Wow.. that's long...'
'Yes, it is'
'I’ll be there in 15 minutes.. see you soon'
'Bye Nialler'
Ik hing op en liet me terug zakken in het bed.
Was dit wel een goed idee geweest...
Twijfelend stond ik op en liep naar de spiegel.
Ik schrok van wat ik aantrof: een meisje met dikke rode ogen met zwarte wallen eronder. Ingevallen wangen en een lijkbleeke huid. Met lang vet haar die in warrige sliertjes langs haar gezicht hingen. Ik snelde de badkamer in en probeerde met poeder het ergste weg te krijgen. Wat tot mijn verbazing nog lukte ook. Je zag er bijna niets meer van. Mijn ingevallen wangen natuurlijk nog wel een beetje maar ik zal me wel verstoppen onder de dikke dekens.
Ik ging weer in bed liggen en trok de dekens op.
Wachtend op Niall.


Niall James Horan

Ik snelde naar de taxi die klaarstond om me naar Rose te brengen, Rose.. Mijn Rose.
Ik kon niet ontkennen dat ik haar leuk vond.
Ze was prachtig. Haar lichtblonde haar en haar groene ogen... Haar doorzettingsvermogen, haar verlegenheid, haar koppigheid, het maakte haar zo echt... Zo anders... Voordat ik het wist waren we bij het ziekenhuis en drukte ik de man eat geld in zijn handen. Ik snelde naar de balie en vroeg waar ik haar kon vinden. Voordat ze me het kamernummer gaf keek ze me medelevend aan..
Ik zette een paar stappen maar liep toen toch maar terug naar de vrouw.
'Why are you looking so sad?'
'You said you came for Rose Mathews right..?'
'Yes i do'
'Don't you know Why she is here?'
'No? Why?!'
'I think she want to tell by herself...'
Ik knikte verward en rende naar de lift.
Ik stapte er uit op de juiste verdieping en snelde naar haar kamer.
'Rose! I mi-'
Ik stopte met praten toen ik haar zag. Ingevallen wangen. En op een of aandere manier zag haar huid er heel nep uit.
'Niall! I missed you so mu-' ik kapte maar af met een handgebaar en teleurgesteld bekeek ik haar.
'Why again Rose... you promist you won't do it again'.
Haar lip begon te trillen en huilend viel ze in mijn armen. Ze woog niets. Teminste zo voelde het.
'I.. i.. I'm... I'm so.. so sorry' snikte ze
Ik hielt haar een stukje van me af en zag witte strepen op haar gezicht zitten.
Verbaast haalde ik mijn hand langs haar gezicht en keek naar mijn vingers.
'Make-up...' mompelde ik.
Ik trok haar mee naar de badkamer en zette haar op de wastafel. Ik pakte een doekje en maakte hem nat. Ik begon hem over haar gezicht heen te halen en een witte huid werd zichtbaar.
'Oh my God....'
Rose keek verdrietig naar de grond en ik tilde haar terug haar de kamer waar ik haar voor de spiegel zette. Ik ging achter haar staan en plantte mijn kin op haar schouder.
'What do you see Rose' mompelde ik.
Ze keek naar zichzelf en haar ogen vulde zich met tranen. Maar ze zei niets.
'Wanna know what i see?'
Ze keek me aan via de spiegel en ik begon te praten.
'I see a girl, who means the world to me, who deserve to be happy, but is not, and after this mask from sleepness nights en Cry moments on your face.. you are still beautyfull... and i wanna say.. i love you.. with whole my heart and i don't wanna see you like this.. so please te-' ik werd gestopt door 2 zachte lippen die zich op de mijne hadden geplant. Een gelukzalig gevoel spoelde door mijn lichaam. Nadat ik me langzaam terug trok keek ik haar blij maar ook bang aan.
'Rose... Tell me why you are here.. and what happend...'

Reageer (1)

  • xyourlovex

    YEAH! NIALL HEEFT GEKUST! YESS!! Nu een realtie, die stalker vermoorden en dan een HAPPY END! (:
    SNELL VERDERRRxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen