Foto bij 026

Harry POV

Het feit dat Kayla hier naartoe was gekomen met haar moeder en zusje stoorde me alles behalve. Kayla zorgde voor een lach op mijn gezicht terwijl haar moeder het gemis van mijn moeder een beetje opvulde. Natuurlijk ze is mijn moeder niet maar ze is geweldig en wilt zo goed mogelijk voor Kayla, Jasmine, mij en de rest van de jongens zorgen. Ze heeft ons zelfs al uitgenodigd om bij haar thuis te komen eten zodra de tour afgelopen is. Echt een top wijf is het. Omdat Jasmine morgenavond als het concert afgelopen is weer naar huis moet heb ik een leuke en niet standaard date voor ons gepland.
'Kayla ben je klaar om te gaan?' Ik vouw de mouwen van mijn blouse om en kijk naar de badkamer deur. 'Ja ik kom.' De deur gaat open en Kayla komt in een kort strapless jurkje de badkamer uitgelopen en draait een rondje. 'Je ziet er prachtig uit Kay.' 'Bedankt Harry, die blonde pruik staat jou trouwens ook ontzettend mooi.' 'Tja ik wil niet dat mensen mij herkennen.' Ik glimlach naar Kayla waarna ik haar hand vast pak. 'Kom dan gaan we.'

Hand in hand loop ik met Kayla door de parkeergarage onder ons hotel. 'Wat doen we hier?' 'Zie je die auto daar?' 'Welke? Er staan hier heel veel auto's.' 'Die.' Ik wijs naar de hoek van de garage waar een lamborghini staat. 'Wauw ja die zie ik wel. Damn Harry die auto is gaaf.' Kayla rent richting de auto terwijl ze mijn hand vast blijft houden. Als we bij de auto staan kijkt ze me met een grote lach op haar gezicht aan. 'Mag ik erin rijden?' Ik schud meteen mijn hoofd. 'Waarom niet?' 'Omdat meisjes niet in zo'n auto horen te rijden.' Ik geef Kayla een knipoog waarna ik de autosleutel uit mijn broekzak haal en de auto open. 'Please?' 'Straks goed? Ik wil dit schatje eerst een even testen.' Kayla haalt koppig haar schouders op. 'Hey lief kom eens hier.' Ik sla mijn armen om Kayla hier en druk een kus op haar wang. 'Ik hou er niet van als je koppig bent op een date.' 'Dan moet je mij maar laten rijden meneer Styles.' Ik laat Kayla weer los waarna ik haar aankijk. Zo te zien lijkt ze het alles behalve leuk te vinden dat ze niet mag rijden. 'Oké lief het is al goed.' Ik leg de autosleutel in haar hand en meteen verschijnt er een grote glimlach op haar gezicht. 'Yes! Ik kan ook zo goed acteren.' Kayla draait een rondje waarna ze achter het stuur plaatsneemt. Lachend schud ik mijn hoofd waarna ik op de bijrijdersstoel plaats neem. 'Trap dat gaspedaal dan maar eens in mevrouw Bell.' Kayla knikt drukt vluchtig haar lippen nog even op die van mij en rijdt dan met volle vaart de parkeergarage uit. 'Rustig de fans willen me nog niet dood hebben.' Kayla legt haar hand op mijn knie en knijpt er zachtjes in. 'Niet zo bang zijn schatje, gewoon kijken hoe de vrouw beter rijdt dan de man.' Een sarcastische lach verlaat mijn mond wat me een klap op mijn knie oplevert. 'Waar gaan we heen?' 'Hier rechtsaf.'

Eerlijk gezegd ben ik er nog niet helemaal uit wat er rechts ligt. Hebben jullie een leuk idee waar Harry en Kayla heen kunnen gaan? Geen diner of een standaard date. Denk GROOT, speciaal, schattig. Denk breed? Waar zou Harry jou mee naartoe nemen voor jullie date?

Reageer (3)

  • TomlinsonL

    Wijn proeven? Pizza's bakken (ook zelf deeg maken enz) in zo'n bakkerij? Potten bakken? Naar een snoepfabriek? Musical? Film? En dan niet horror of komedi maar TFIOS ofso?

    hoop dat je dr wat aan hebt :)

    1 decennium geleden
  • herriekerrie

    Iets met cultuur misschien of voetbal maar ze heeft wel een jurkje aan... Neeeee!!! een voedselgevecht in een chic restaurant :D (Als je nog een idee wilt: kussengevecht in een dure wereldbekende beddenzaak) :)
    Sorry ben nogal gek en heb te veel fantasie. ;)

    1 decennium geleden
  • AllDayDreams

    O gosh...
    Daar vraag je me wat!
    Ik ben echt heel slecht in het verzinnen van dat soort dingen.
    Misschien dat hij haar eerst wel gewoon casual mee uit eten neemt, maar dat ze daarna nog ergens anders naartoe gaan??
    xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen