Foto bij idontwannabeyourfriend;SEVEN.

oke zoals beloofd; nu echt extra lang.
bedankt voor de reacties (:
dus voor jullie nog een vandaag

amber point of vieuw.

ik hoor dat mijn moeder mijn kamer binnenkomt.
'lieverd..' begint ze, ze stopt met praten als ze ziet dat ik dikke roodomrande ogen heb van het huilen.'meisje toch..' ze komt naast me zitten op mijn bed, ik begin weer te huilen en zo lig ik een tijdje in mijn moeders armen.
Als ik uitgehuild ben begint mijn moeder weer te praten, Amber ik weet dat het niet het juiste moment is enzo, en je gaat waarschijnlijk heel boos worden maar.' ik kijk haar aan, 'zeg het mam..''dring ik aan.
'nou, mijn werk uhm heeft net gebeld en uhm nouja, ik moet overgeplaats worden van mijn werk.. ik mocht kiezen.. australie of hier in canada''ik kijk haar boos aan. 'en tuurlijk heb je voor canada gekozen, ik wil niet nee echt niet! mijn vrienden, mijn alles is daar.'
mijn moeder kijkt vol medelijden naar me, ' sorry amber, alles is geregeld. ze hebben zelfs al een huis voor ons hier, ik wist het al een tijdje, onze spullen staan al in ons nieuwe huis.' ik kijk haar alleen maar aan ' dus daarom zij je dat ik een kleur mocht uitkiezen voor mijn nieuwe kamer in het nieuwe huis,' oke ik wist dat ik ging verhuizen alleen tegen mij is toen gezegd dat we wel in nederland bleven.' mijn moeder staat op. 'het spijt me, morgen vertrekken we naar ons nieuwe huis. we hebben een nieuwe school voor je geregeld, alles komt goed, een nieuwe start.' ik pak mijn kussen en gooi hem tegen de muur,daarna pak ik nog een kussen en begin er in te schreeuwen.


justin point of vieuw.

ik loop ons huis binnen en zie mijn moeder al aan de keukentafel zitten, 'mam, het spijt me.' ze lacht naar me 'het geeft niet justin, maar je moet het wel goedmaken..' hoezo zeg ik tegen mijn moeder over 3 maanden is ze weer weg. 'uh nee justin, haar moeder heeft besloten in canada te gaan wonen en raad is waar?' ik kijk haar geschrokken aan, blijft amber hier dat kan niet, nee.'mijn moeder begint verder te praten.. 'hiernaast, en ze komt ook bij je op school na de zomer' Ik begin te lachen. ' dat is een grapje zeker?' ' nee hier maak ik geen grappen over justin' de lach verdwijnt van mijn gezicht en ik loop naar boven, ik vertel mijn moeder nog even dat ik niet meeer mee eet en ik start mijn laptop op. ik ga op msn, direct als ik online kom zie ik dat ryan tegen me begint te praten;

Rbutler; hee justin, gaat het man, hoorde het van chaz?
Justin biebs; het gaat wel, alleen heb ik net gehoord dat ze in canada blijft wonen en dat we buren worden &&&&& dat ze bij ons op school komt.
Rbutler; shit man,
Justin biebs; zeker shit. nu word ik elke dag geconfronteerd met wat ik haar heb aangedaan.
Rbutler; maak het goed justin!
Justin biebs.; ik heb het geprobeerd, ze wil me niet zien.
Rbutler; balen. ik moet gaan sorry, ik zie je morgen, ik ga met christian,chaz en caitlin amber helpen, haar spullen in haar kamer te zetten enzo.. ik wist al dat ze zou blijven niet boos worden hoor.
Justin biebs; nee ben niet boos hoor, oke doei ryan.
Rbutler; doei man.

ik sluit msn af,
ik bekijk mijn twitter nog even en zet erneer.
without friends your nothing, and caitlin and me arent dating!' ik krijg meteen allemaal reacties van fans, ik antwoord niet. ik sluit mijn laptop af en ga op mijn bed liggen, dat gezeur ook allemaal, ik val in slaap. een uur later word ik wakker van allemaal stemmen buiten. ik ga voor het raam zitten en kijk naar buiten en zie al mijn vrienden amber begroetten, ze hebben veel lol zo te zien.
ik zie dat ryan amber knuffelt, ik weet dat het vriendschappelijk is, maar toch ik voel jaloezie, veel jaloezie omdat hij haar mag knuffelen en ik niet.
justin, justin wat heb je gedaan/
'ik loop naar beneden waar ambers moeder net weggaat. 'ik heb slecht nieuws voor je justin' begint ze..

Reageer (5)

  • NizVampire

    alles wat voor haar fout kan gaan gaat ook fout volensg mij

    1 decennium geleden
  • NizVampire

    lekkere moeder heb je dan

    1 decennium geleden
  • Unique

    Justin biebs . xd

    1 decennium geleden
  • Clomipramine

    Kijk, dat noem ik pas lang! Maar wel leuk lang! Ja, 'verder' moet ik niet meer zeggen, want dat ben je al.xD

    1 decennium geleden
  • Juvenile

    NOUUU, KUT CLIFFHANGERS, GA NU NU NU VERDERRRRRRR, anders flip ik. deed ik toch al niet;3 nee sirieus, snel verder! <'3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen