Foto bij O80.

Audrey point of view
Medelevend keek Tom mij aan, ik glimlachte even en pakte wat chocolade. Die had ik nu wel verdient. Ik voelde iemand naast mij komen zitten. Ik zag Georg aan de ene kant en Tom aan de andere kant. ‘Mag ik ook een stukje?’ Georg keek mij vriendelijk aan. Ik knikte en gaf hem een stuk. Tom sloeg zijn arm om mij heen. ‘Het komt goed, Audrey.’ Ik knikte even en keek hem serieus aan. ‘Blijkbaar had hij gelijk, dat ik beter af ben bij een ander.’ Ik stond op om naar mijn slaapkamer te gaan. Toen ik op mijn bed lag hoorde ik al snel geklop op de deur. ‘Mag ik binnen komen?’ Ik hoorde de stem van Tom en ik knikte aangezien hij al in de deurpost stond.

Tom point of view
Ik klopte op de deur en als snel stond ik in de deur opening. Het was stil, ik hoorde de regen op het glas tikken. Beide maakte geen beweging of geluid. Er was iets met haar aan de hand, maar wat was er aan de hand? Nadat ik de deur sloot liep ik zacht naar voren, ik ging op haar bed zitten en keek haar aan, hoe ze daar lag.

‘Kom maar dichterbij, je mag gerust naast mij liggen.’ Ik ging naast haar liggen zoals ze zei.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen