Foto bij Seven.

Justin pov -

5+ reacties?
ik doe morgen verder want kijk;
ik ga straks naar mijn ubberbestfriendy (ll)
en ja, daar ga ik dus echt niet schrijven ;D
Morgen in de avond doe ik verder.
DUSSSSS; schrijven jullieondertussen ook maar veell ^^

Mijn wekker ging. Ik draaide me om om hem af te zetten en zag dat Emma al in de badkamer stond. "Hee, lieverd." zei ik met nog een slaperige stem. "Dag, schatje" Ze kwam naar me toelopen en gaf me een kus. Ik was écht blij dat ik het gezegd had. "Hee, morgen is het kerstfeestje bij mijn saaie familie, zin om mee te gaan?" ik lachte terwijl ze het zei. "Ben ik dan zo saai?" ze gaf me een kusje op mijn neus. "Nee, maar ik wil dat iedereen weet dat ik een vriendje heb." terwijl ze dat zei deed ze haar haren op een staart. God, wat was ze mooi. "Oke, dan wil ik wel mee gaan... Maar onthoud, ik ben Jason!" ze knikte, "Zo heb ik je dan ook altijd gekend eh, Justin" ik sprong uit mijn bed en liep naar haar toe. Ze rende lachend weg, maar ik had haar al vast en begon haar te kussen. Ik duwde mijn tong tegen haar lippen. We bleven zo'n 3 minuten staan, toen opeens mijn mama binnen kwam. "Weet ze het al?" Vroeg ze alsof ze dit elke dag meemaakt. "Jahaaaa." riep ik en storte me terug op Emma. Toen we allebei gegeten (?) hadden en onze tas hadden gepakt liepen we samen hand in hand naar Olivia's huis. Eenmaal aangekomen zagen we Olivia op de trap voor haar huis zitten. Toen we dichter kwamen hoorden we ze huilen met lange aanhalen. Emma liep meteen naar haar beste vriendin toe, "Wat is er liefje?" vroeg ze. Ze begon te vertellen over haar moeder die terug aan de drugs was. En elke avond dronken naar huis kwam. Ondertussen was ik er ook bij komen zitten. Ik keen naar Emma, en zag at ze hetzelfde dacht; Dit is niet het juiste moment om het te zeggen. "Je kan wel bij mij blijven slapen, alleen vanavond niet." zei Emma twijfelend. Ze wou ons kerstfeestje echt niet afzeggen. "Vanavond ga ik naar mijn papa dus dat is geen probleem, maar als ik terug bij mijn mama moet..." Emma lachte even naar Olivia. "Alles komt goed, echt waar." Ze gaven nog een knuffel en we liepen verder samen naar school. Olivia zag natuurlijk dat ik en Emma elkaar nog niet los hadden gelaten. "Hebben jullie nou niets te zeggen?" riep ze uiteindelijk. We lachten en vertelden alles, ook dat van Justin Bieber. "Dat, Meen, Je, Niet" Olivia werd helemaal gek. "Dus de jongen waar ik vorig jaar mee geslowd was, was Justin Bieber. En waar ik 2 jaar geleden bijna mee gekust had, was Justin Bieber?" Ik bloosde "Ja zoiets ja." Ze flipte echt helemaal. Nu was ze voor even al haar problemen vergeten.

Reageer (6)

  • Juvenile

    oke ik loooop achter, again, volgende reactie word langgg:D!

    1 decennium geleden
  • TICKETTOHELL

    yeahjoh verdorr =]..!

    1 decennium geleden
  • floepii

    haha dit is egt zo goed!
    ga snel verder!!

    1 decennium geleden
  • Dunzak

    veder:)

    1 decennium geleden
  • Drake

    gheghe, nee dit is echt geweldig :')
    helemaal hyper omdat ze bijna met justin bieber heeft gekust. x'3
    die vond ik wel eens eventjes best wel grappig en die foto is echt lekker jonge ;$ maar dat is justin bieber namelijk altijd. whehe, heel maar lul verhaal hier x$ maarja,
    je moet eens even heel snel verder gaan, want dat vind ik heeeeel erg leuk want je kan echt super goed schrijven enzo, en het verhaal is zo leukkkk [aaa] dus snel verderr. xoxo

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen