Foto bij why do you wanna help me out of my problems ( Tom lovestory ) 102

Hey lieve lezers van me!
Gisteren was mijn examen waar ik bijna voor aan het sterven was van de stress...
Gelukkig is het wel goed gegaan (:
De Q&A zie je onder het hoofdstuk staan ;p
En Oh My Tom die foto! ;D

groetjes magiclove

Zoals elke keer sinds dat programma begonnen was, zaten jullie weer voor de tv gekluisterd. Nou ja vooral de jongens. Gustav en Georg waren ondertussen ook al weer terug van hun mini weekje bij hun familie. Je had diezelfde avond na de wedstrijd nog een sms gekregen waarin ze jou feliciteerden. Na een tijdje was het jou beurt en zag je jou rustig naar binnen stappen richting de jury. Het bleef echt raar om jezelf zo op tv te zien. Georg: “Is dat niet een pet van Tom?” Je zag hem zijn ogen haast dichtknijpen alsof hij het zo beter zou kunnen zien, wat er best wel komisch uitzag. Jij: “Dat klopt.” Nu keken Georg en Gustav, Tom verbaast aan. Tom: “Het was als geluksbrenger.” Gustav haalde enkel zijn schouders op en keek weer naar het scherm. Georg trok enkel zijn wenkbrauw op maar draaide zijn hoofd nu toch weer naar het scherm. Je kwam weer in beeld aan de muur waar je snel te werk ging met de spuitbussen. Bill: “Wat is dat?” Gustav: “Kijk en je zal het weten.” Bill: “Maar… Oh het lijkt wel een vogel zijn hoofd.” Je gaf jezelf een klap op je voorhoofd. Het is ook een vogelsoort Bill. Toen werd je afgeroepen en zag je de jury bewonderend kijken waarna pas jou werk in beeld kwam. Meteen hoorde je verbaasde geluiden en je zweerde dat je Tom zelfs ‘wow’ had horen zeggen. Bill: “Niet moeilijk dat je door bent! Dit is gewoon prachtig!” Georg: “Je hebt helemaal geen geluksbrenger nodig! Damn je hebt echt talent.” Je voelde je wangen warm worden van al die complimenten. Tom trok je tegen hem aan. Tom: “Je bent echt goed schat, waarom ben je daarover zo onzeker?” Je haalde je schouders op. Jij: “Ik heb gewoon nog veel te leren, ik doe het ook nog maar een drietal jaar.” Bill: “Nog veel bij te leren? Haha je bent gek, je werkt dubbel zo snel als een ander en dan nog met zoveel details die allemaal nog eens kloppen ook!” Tom: “Bill heeft gelijk.” Jij: “Nou ja ik ben goed in vogels, maar voor de rest.” Tom: “Ik ben er wel zeker van dat je daar ook goed in bent.” Je zuchtte eens. Dit ging je onmogelijk winnen van de jongens. Het was fijn dat ze zoveel vertrouwen in je hadden maar wat als je eruit zou vallen binnenkort? Zouden ze dan teleurgesteld zijn? En wat dan met je ouders? Zouden ze dan weer beginnen over dat het dom was om mee te doen? Je schudde jou hoofd bij die gedachtes. Daar moest je nu nog niet aan denken. Je keek terug naar de tv en probeerde je te concentreren. De reclame was juist gedaan en toen zag je Jason naar binnen gaan. Ook hij bracht het er goed van af. Hij had het hoofd van een huilende wolf gemaakt. Het zag er best wel cool uit. Meteen voelde je weer die onzekerheid. Er waren zoveel beteren die meededen. Waarom zou jij dan ook een kans kunnen maken? Zeg nu zelf, welke 18 jarige kon er nu een wedstrijd als deze winnen? Het ging om de ervaring en vaak wonnen er mensen van in de 20, tegen de 30 zo’n wedstrijd. Je kon helemaal niet winnen. Dat zou je nooit kunnen. Al zou je wel jou best doen om zo ver mogelijk te geraken. Je zou kunnen bijleren en uiteindelijk beter kunnen worden.


Q&A:
Luckey
Tom: mag ze nu vaker je petten lenen???
Ja! Demi mag altijd mijn petten lenen, dat hoeft ze niet eens te vragen (; Het staat haar echt goed trouwens :D

Demi: vind je het niet erg dat Tom beroemd is?? En jij zelf straks ook?
Natuurlijk vind ik het niet erg, ik hou van hem om wie hij is en hij moet juist zijn dromen najagen (: We hebben trouwens nog altijd niet zo veel last van paparazzi wat wel fijn is (: En goh ik zou het niet erg vinden maar ik kan er amper aan wennen dat Tom bekend is, laat staan als ik dat straks misschien wel zelf ben. Het is echt raar om jezelf zo in boekjes en op tv te zien.

Jongens van th: gaan jullie ook graffiti leren spuiten?
Tom: "Ik zou dat echt heel graag doen, met mijn prinsesje als leerkracht , ik zie het al helemaal voor me! ;D"
Bill: "Oeh ja dan kan ik ons logo overal op plaatsen maar ik vrees dat ik er niet echt het geduld voor heb ;D"
Gustav: "Ik wil het zeker wel eens proberen maar ik vrees dat het dan maar één grote vlek wordt ;p"
Georg: "Het zou echt cool zijn moest ik het kunnen maar ik ben er zeker van dat het niet voor mij is weggelegd ;p Misschien dat ik ooit mijn naam in die graffiti letters kan doen voor boven mijn bed ofzo maar ik denk niet dat ik meer zal kunnen ;D"


Aan jou: hoe vind je het om dit zo te schrijven?
Leuk ;D haha oké dat is een stom antwoord maar ik meen het wel (: Ik blijf ook maar telkens weer nieuwe ideeën krijgen voor het verhaal dus dat maakt het ook wel leuker in plaats van dat je echt uren moet nadenken over een hoofdstuk. Maar de hoofdreden waarom ik deze story eigenlijk de leukste vind om te schrijven is door jullie reacties wat me altijd wel blij maakt (: Maar hoe ik het nu echt vind om dit te schrijven? wel soms heel gemakkelijk omdat ik sommige dingen op mijn eigen relatie kan baseren maar ook omdat ik Demi zelf wel een stoer personage vind ergens (: En dan vooral lieve Tom is leuk om te schrijven (: Hetgeen wat ik wel soms moeilijk vind om te schrijven is over Demi haar graffitikunsten laten we het maar zeggen ;p Maar dat komt omdat ik totaal geen ervaring heb met deze wereld (behalve youtube filmpjes kijken) ;p

Reageer (2)

  • Luckey

    Positief denken meis!
    Tom petten brengen je wel geluk ;)

    leuke antwoorden :D

    Snel verder please

    1 decennium geleden
  • jumbielove

    Verder gaan. En pumba is de nieuwe ster van tokio hotel

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen