Fangirling
Nils P.O.V.:
'Rein gast je hebt je kans gehad bij Puck je brak haar hart en ik zal daar zijn om haar te troosten,' zeg ik en Rein kijkt me moeilijk aan. Twee dagen geleden had hij voor Pucks neus met iemand staan zoenen terwijl hij wist dat zij hem leuk vond.
'Nils ze ziet je niet staan wanneer ga je dat nou eens in zien ze koos voor mij niet voor jou,' zegt hij gemeen en tikt tegen mijn borstkast aan om het nog duidelijker te maken.
'Het maakt me niet uit of ze me ziet staan of niet ik ben haar beste vriend en ga haar de troost bieden die ze nodig heeft,' en met die woorden verliet ik de jongenstoilet. Ik loop door de studio naar de algemenenruimte waar Daan en Owen een wenkbrauw op trekken als ik zonder wat te zeggen gelijk door loop. Eigenlijk is het best een grappig gezicht. Maar zonder daar verder bij stil te staan loop ik door naar buiten. Ik doe geen moeite om, om te kijken en loop rechtstreeks naar mijn fiets om vervolgens zonder echt mijn gedachten er bij te houden naar Pucks huis te fietsen.
Zonder door te hebben wat ik doe bel ik aan bij de deur die al snel open wordt gedaan door Pucks moeder.
'Hey Nils lang niet gezien Puck is op haar kamer,' zegt haar moeder en laat me binnen. Ik trap mijn schoenen uit en ren de 2 trappen op naar de zolder alias Pucks kamer. Ik loop naar de deur maar tot mijn verbazing hoor ik geen gesnik of wat dan ook.
'Puck ben je daar,' ik klop op de deur en hoor een beetje gestommel als de deur vervolgens wordt open getrokken en Puck in de deur opening staat met grote rode gezwollen ogen van het huilen.
'Nils wat doe je hier ik zie er niet,' zegt ze verschrikt en kijkt me zo mogelijk met nog grotere ogen aan.
'Wat hebben meiden er mee om zich altijd zorgen te maken om hoe ze er uit zien wauw ben blij dat ik geen meisje ben zeg,' zeg ik lachend en Puck slaakt een vermoeide zucht.
'Wat hebben jongens toch me je valse hoop geven om te vervolgens te breken,' kaatst ze terug en ik kan een kleine grinnik niet onderbreken.
'Zal je het laten weten als ik het weet,' zeg ik lachend en Puck kan een kleine grinnik niet onderdrukken.
'Kom we gaan naar binnen voor mijn zus ons hoort zie is iets te nieuwsgierig de laatste tijd,' zegt Puck lachend en trekt me aan mijn hand mee naar binnen. Ze laat hem voor mijn gevoel veel te snel los maar mijn hand tintelt nog na van haar aanraking. O god hoe ga ik haar zo ooit troost kunnen bieden zonder dat ze vlinders door mijn buik dansen.
'Ben je nog altijd verlieft op Rein?' vraag ik en ga op het bed zitten en al snel komt Puck naast me zitten.
'Na die afknapper echt niet er is iemand die ik nog veel leuker vindt maar omdat hij onbereikbaar voor me was zei ik maar tegen hem dat ik Rein leuk vond,' het laatste is een fluistering maar ik heb hem verstaan.
'Hoe weet je nou of hij je leuk vindt als hij niet weet dat jij hem leuk vind?' vraag ik vol onbegrip.
'Dat weet ik gewoon hij heeft duizenden meiden achter zich aan is bekend en mijn beste vriend,' zegt ze en maakt druk handgebaren waar ik niks van begrijp.
'Wat is zijn naam?' vraag ik wat mag ik niet nieuwsgierig zijn.
'Dat ga ik jou echt niet vertellen hoor ik zie het al aankomen jij gaat naar hem toe en vertelt hem alles dacht het dus even niet he,' zegt ze lachend en geeft me een duw tegen mijn arm aan waardoor ik zo genaamd mijn evenwicht verlies en op haar bed val. In mijn val trek ik haar mee waardoor ze boven op mij beland. Achteraf gezien niet mijn slimste zet jammer dan.
'Eikel,' giechelt ze en plaatst haar op mijn borstkast om me vervolgens nog dieper in haar matras te duwen.
'He ik wil ook nog gewoon op kunnen staan he,' zeg ik lachend als ze haar been tussen die van mij plaatst.
'Hm je ligt daar wel goed,' zegt ze na een kritische blik op me te hebben geworpen. Haar blauwe ogen hebben een ondeugende glinstering in zich en ik kan niks anders doen dan stom glimlachen. Haar rode haar valt in mijn gezicht en ik wen lachend mijn gezicht af.
'Okii ik ga zitten met of zonder dat je van me af gaat,' zeg ik en Puck kijkt me aan van hoe wil je dat doen ik ga echt van je af hoor. 'Jou keuze.' Twee simpele woorden om vervolgens haar bij de heupen op te pakken recht te gaan zitten en op mijn schoot te zetten. Het lijkt moeilijk naar als je het eenmaal kan is het op zich best simpel ook omdat meiden altijd denken dat ze te zwaar zijn maar eigenlijk verschrikkelijk licht zijn.
'Na je moet wel sterk zijn wil je mij op kunnen tillen,' zegt ze lachend en verward.
'Zo moeilijk is dat niet je bent hartstikke licht zelfs een veer zou je op kunnen tillen als hij handen had,' zeg ik lief en ze kijkt me vertedert aan.
'Bedankt je weet me echt op te vrolijke Nils,' zegt ze met een glimlach op haar gezicht.
'Geen dank ben je beste vriend weet je nog,' zeg ik en zie de blik in haar ogen veranderen.
'Ja mijn beste vriend ja,' als ik me niet vergis zit er een verdrietige ondertoon in haar stem
'Hey waarom zo verdrietig?' vraag ik en ding haar met twee vingers me aan te kijken.
'Gewoon omdat de gene die nu naast me zit zo onbereikbaar voor als het om liefde gaat,' het kwam er uit in een opwelling maar ik verstond elk woord en elk gevoel die in haar stem zat.
'Wacht je vindt mij leuk?' ze kijkt me verschrikt aan draait haar hoofd weg maar knikt dan toch. Ik draai haar hoofd met mijn wijs- en middelvinger terug o haar vervolgens een kleine zachte tedere kus op de lippen te drukken. 'I love you to.'
~~~~~~The End~~~~~~
I Hope you liked it please leave a comment withing any tips or things I really need to chance
Reageer (1)
THANKYOU ^^
1 decennium geledenSuper, meis