I fell for you ~169~
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (5)
Nou, hij is best wel vaag en raar en niet echt zo sociaal. Maar voor de rest is hij wel aardig. Ik heb dus net gezegd dat ik hem niet leuk vond, maar dat we gewoon vrienden konden blijven. Dus het is denk ik wel weer goed. Het was vandaag zo raar en awkward omdat m'n vrienden me tegen hem aan duwde als hij voorbij kwam. Dus ik heb mijn excuses daarvoor ook aangeboden. Dus alles is goed.
9 jaar geledenEn met weirdo bedoel ik dat hij gewoon een lamme gamer is en heeft een beetje rare fandoms..
@ashleyG dat is echt een mooie tekst ik ben het er helemaal mee eens!
9 jaar geledenUgh dat is zó irritand! Dat had ik vorige week vrijdag. Toen had ik 3 toetsen en 1 MO, maar omdat in een groot deel van Noord-Holland en dus ook bij mijn school de stroom was uitgevallen, gingen er een hoop lessen niet door dus moest ik 2 toetsen deze week doen. Natuurlijk leuk als je naar huis mag maar ik had me helemaal kapot geleerd, dus dan is het wat minder.
Haha die liedjes die jij luisterd daar ken ik er een paar van en die luister ik ook best vaak haha.
9 jaar geledenikzelf was een jaar geleden echt een die hard directioner maar dat is zeer minder geworden. ze maken inderdaad nog wel leuke liedjes maarja daar blijft t bij.
Ik ben ook een fan van ed sheeran en maroon 5 maar ook van all time low en dan vooral het lied:
Somewhere in neverland
maar ik ga ook een beetje met de gang mee begrijp je? wat nu iedereen leuk vindt vind ik ook meestal leuk... behalve één bepaald lied
cheerleader. ik weet zi even niet van wie dat lied was maar dat is nou zo'n lied waarvan iedereen hem leuk vindt behalve ik hahaha
Aww, Sev is juist sterk en een echte man, hij laat zijn gevoelens zien aan Jess (:
9 jaar geledenWel het geluk staat niet echt aan mijn kant eigenlijk ):
snel verder
als je van iemand echt houd zou je dat altijd blijven doen. je kan de situatie accepteren maae stoppen met houden van bijna onmogelijk. Severus is daar het bewijs van.
9 jaar geleden