Foto bij O76.

Audrey point of view
Ik opende mijn ogen en schrok. Ik lag in de armen van een Kaulitz, alleen dan wel de verkeerde. Ik draaide mij om en keek recht in de ogen van Tom. ‘Goedemorgen.’ Ik knikte even en zei het zelfde. ‘Nog een beetje kunnen slapen?’ Hij liet mij los en keek mij aan. Ik schudde mijn hoofd van niet. ‘Moeizaam.’ Dat was mijn antwoord, anders kon ik het niet verwoorden. Met mijn hoofd was ik er niet bij, wat moest ik nu doen? Ik wist niet wat hij zou doen, of zijn broer of wat zal ik doen? Het was mij allemaal een raadsel wat vandaag mij zou brengen. Tom bleef mij aanstaren. ‘Waar denk je aan?’ Ik wist niet wat ik moest antwoorden, het was te veel. Ik dacht er zelfs aan om gewoon terug te gaan naar het begin.

Ik mompelde wat en hij keek mij vragend aan. Hij wist ook niet wat hij moest zeggen.

Tom point of view
‘Waar denk je aan?’ Ik keek haar aan. Ze wist het even niet meer, ik wist het eigenlijk ook niet. Ik was blij dat we zo goed bevriend zijn, dan kan zij en zo wel ik ook mijn hart luchten. Audrey mompelde wat en ik keek haar vragend aan. Ze stond op, en pakte mijn hand vast en nam mij mee uit het bed.

Daar zat mijn broertje erg chagrijnig voor zich uit te staren. ‘Zo, en heb je lekker geslapen, Audrey?’ Boos keek hij haar aan. Ze liep op hem af, maar probeerde haar tegen te houden. ‘Jullie gaan nu tegen over elkaar zitten en het uitpraten!’ Riep ik naar ze toe. Ze zaten tegen over elkaar aan de tafel, beide hun mond gesloten, er kwam geen woord uit. Woedend keek Audrey naar Bill. ‘Waarom zou jij willen dat het goed komt? Dan kan jij geen relatie met haar beginnen!’ Bill keek mij boos aan. ‘Omdat, ik een sukkel ben en wil dat mijn broertje gelukkig is, hoe hij ook tegen mij praat. Want, dit is vreselijk.’ Zijn wangen werden rood van schaamte. Hij wist niet wat hij moest doen.

Audrey bleef naar buiten kijken, ze deed niets aan. Ze gunde Bill geen blik, tot dat ze begon met praten.

Audrey point of view
Woedend, ik gunde hem geen blik, het was het niet waard.

Reageer (1)

  • Iskuane

    Jeetje... wat gemeen om hier te stoppen!(N)

    Ze moeten niet zo koppig zijn en het gewoon uitpraten!

    Ga je snel weer verder?(flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen