Renske en Billy
fauna pov
Toen ik Blacky zag springen schrok ik. Ik hoorde Eva naast me ook naar adem happen als eerste reactie. We zagen Blacky pressies achter James landen en voor Lilly. Toen James zich omdraaide schrok hij zich rot en stapte naar achter maar hierdoor viel hij achter over. We wachten tot hij opstond maar dat deed hij niet dus ik draaide me om om Eva om hulp te vragen en zag dat zij al 112 aan het bellen is.
Na 5 minuten
James word wakker en opent zijn ogen als hij wat raars voelt en merkt dat Blacky zijn neus letterlijk op zijn mond heeft gedrukt. Wij zagen hem vlak daarna weg vluchten om hem terug te vinden boven op het dak van de stallen. Hoe hij daar kwam ging mijn pet te boven en die van Eva ook zo te zien.
“Hoe kom je daar wel niet boven op?” Vroeg ik aan niemand in het bijzonder.
“Klimmen!” Schreeuwt James, zijn briljante antwoord van het dak af.
“Maar die muren zijn gemaakt van baton en helemaal recht zonder deuken of zo iets?” Was Eva’s wantrouwige antwoord.
“James waar heb je de ladder gelaten die je gebruikte om daar op te komen?” Vraagt Lily streng, waardoor zij mij deed denken aan mijn lerares op school.
Ik zie James weglopen op het dak, dan horen we wat lawaai en zien we Blacky naast James op het dak. Dan horen we nog wat en kijken we in Moony’s richting die richting ons toe loopt en gelukkig wel op de grond staat. We kijken er maar een beetje raar naar en vragen ons af hoe zij uit wei zijn ontsnapt alweer.
“Hey kom hier eens heen” Schreeuwt een andere vrijwilliger, van achter het gebouw.
Dus rennen we om het gebouw heen en als we daar aan komen zien we een gigantische loop plank. Die van de grond naar het dak loopt en daar staat Blacky op.
“Blacky kom eens hier…” Hoor ik Eva gillen en dus ik voeg er “Dan krijg je een wortel!” aan toe.
Dan zie ik dat we Blacky’s aandacht hebben getrokken, want hij draait zich om en daardoor kan James om Blacky heen rennen. Als James om hem heen is merkt Blacky dat we hem hebben gefopt en weer achter James aan draaft.
Na een tijdje
“De paarden staan terug in hun stallen, toch?” Vraag ik voor de zekerheid.
“Ja.” Was Eva’s antwoord.
“Maar weten jullie echt zeker dat jullie op hun willen rijden?” Vraag ik dan maar een beetje twijfelend.
“Want na vandaag weten we niet zeker of ze rij baar zijn voor klanten.” Voegt eva er aan toe.
“Want Bella zou hem waarschijnlijk eerst een paar lessen willen geven …”Zegt Eva
“… dus zouden we graag willen weten op wie u dan zou willen rijden?” Zeg ik er achter aan.
“Dat maakt echt niet uit.” Glimlacht Lily ons toe,
“Als ze maar wel een beetje fel zijn.” Zegt James grijnzend.
“Natuurlijk!” Zeggen eva en ik tegelijk met een glimlach.
Als ze weg zijn
Rennen wij naar Bella om te vertellen wat er precies gebeurt is, waarna zij ons gerust stelt en zegt dat we Lily en James op Renske en Billy moeten zetten. De meest makke dieren, die we hebben op de manege. Als we dat gedaan hebben moeten we de stallen gaan uit mesten..
Er zijn nog geen reacties.