De hotelkamer
Nadat de show was afgelopen. Gingen de jongens nog even naar hun fans en ik en Melanie gingen alvast naar de hotel kuamer van Shawn en Aaron. Toen we daar aankwamen vraagt ze meteen "hoe ken jij de jongens eigenlijk?" "Ha das een lang verhaal. Ik weet nie of je dat wil horen." Zeg ik een beetje plagerig. Ze duwt mee zacht. "Nooouuuhaaauuuu!! Vertel gewoon." "Okay" ik vertelde dat m'n ouders heel rijk waren en dat we elk jaar met ons privé vliegtuig op reis gingen en dat we het altijd op een kleine lucht haven zetten en dan gaan we met de auto die daar staat naar de camping. En het is altijd zo'n kleine camping en dit jaar waaren dus blijkbaar de Magcon boys op dezelfde camping als wij en daarna vertelde ik over hoe we een gesprek begonnen. En dat we nog even naar St. Tropez gingen en we gingen met het privé vliegtuig daarheen want met de auto was het echt een pokke eind rijden.
En in de avond gingen we weer terug. En een paar dagen daarna gingen we naar Parijs dus waar we nu zijn. En we hebben de taxi gepakt en we zijn naar de Eiffeltoren geweest en daar nog even gepenny board. En daarna zijn we wat gaan drinken en toen zijn we weer terug gegaan. En toen had ik vertelt over dat Shawn moe was en dat de andere jongens nog in de eetzaal gingen klooien. En dat ik en Shawn boven waren. En toen kwamen we bij vandaag.
Ik maar niks verteld over mij en Nash want anders krijg ik daar weer gezeik over. "Wow das echt een lang verhaal. Maar het was wel intersant en volgens mij is dit wel een soort droom die uitkomt" zegt ze. "Haha ja." "Maar waar zijn je ouders eigenlijk?!" "Heb echt geen idee ik heb nooit gevraagd waar we altijd heen gaan en het boeit me ook nie zo erg."
Ik pak de telefoon "wat wil je eten want ik ga room service bestellen." "Uhm doe maar iets ik weet nie wat." Ik toets het nummer in en bestel room service. "Hello With J/N from room 208 I want to order uhmm.. Dinner and then number 3 and than for 5 persons" "And that is?" "Oh sorry, that is the Dinner with the secret cuz I want a suprise.." "Okay madame. We're going to make it and then we're by your room in 20 minutes." "Okay thank you." En ik hang op en zeg: "hahaha ik ben echt masterlijk in Engels"
Melanie zet de tv aan en ik ga even op m'n telefoon en Whats App Carter even.
Ik: Hey Carter, ik heb room service besteld en dan dat ding dat het allemaal geheim is weetjewel.
Carter: hey, ooo das veel dat weetje hè?
Ik: ja I know dus ik heb het maar voor 5 personen besteld.
Carter: waarom voor 5 personen?! O wacht eet Melanie ook mee?
Ik: Ja. Dus komen jullie zo?
Carter: ja we stappen nu de taxi in dus we zijn er over ongeveer 15 minuter
Ik: is goed dan is de room service er ook al als ik het goed heb.
Carter: okay, dat word lekker eten .
Bye Babe xoxo❤️
Een paar minuten lager hoorde ik geklop op de deur en deed open. De room service was er met veel karrretjes en gelukkig was de hotel kamer best ruim dus we hadden genoeg ruimte om alles neer te zetten. Ik kreeg de rekening meteen en het was €1248,50. Ik vroeg of ik kon pinnen. En hij zei dat ik daarvoor naar beneden moest komen. Dus ik en Melanie liepen achter de man aan en ik had gelukkig veel geld op m'n pinpas staan dus ik kon met gemak pinnen. "Ze vragen echt teveel om het eten." Zeg ik tegen Mel. "Ja echt hè het is bijna €250,- per persoon" zegt ze. Nadat ik gepint had en terug liep samen met Melanie. Kwamen we de jongens tegen. "Het eten staat op onze kamer" zei ik. We lopen naar de kamer en gaan eten. "Hey waar zijn Brent enzo?!" Vraagt Melanie. "Die moesten weer naar de USA. Ze zeiden dat ze daar nog wat shows moesten doen voor Digifest." Zei Jack J. "O okay." "Hey J/N was het eten duur?" Vraagt Nash. "Uuhm nee het was helemaal niet duur het was maar €10,-" zei Melanie. "Wow sinds wanneer ben jij J/N" zegt Cam lachend. "Maar even serieus was het duur?" Vraagt Nash nog een keer. "Nou voor mij is het niet echt deur maar jullie gaan hier echt van schrikken." "Waarom is het voor jou niet zo duur?" Vraagt Matt. "Nou m'n ouders zijn heel rijk en ik krijg daarom ook €50,- per week. En ik ben niet zo erg van het uitgeven dus ik denk dat ik al bijna €50.000 erop staan want ze hebben de bankrekening al wat eerder gestart dus ik kon er eerder bij. En het eten was €1248,50. Please don't be mad." "BISH WHET?!" Zegt Taylor. "OMG das echt f*cking veel" zegt Carter verbaast.
"Laat ons ook meebetalen hoeveel krijg je van ons we geven het je zo hoor" zegt Aaron als een vader die net niet over spannen is. "Jullie moeten mij dan €124,85 geven p.p maar het hoeft echt niet." "Okay is goed maar geef nooit meer zo veel geld uit aan eten dat is het niet waard" zegt Shawn. "Okaaaay is goed. Maar even eerlijk het is wel hartstikke lekker." "Dat klopt het is echt lekker" zegt Mel.
Als we het eten op hebben wilde we nog naar de Eiffeltoren maar we zitten zo vol en we zijn zo moe. Dus we besluiten om te gaan slapen. En Melanie ging bij Cameron en Nash slapen. Ik zit op bed, Aaron zit Netflix te kijken op z'n computer en Shawn zit muziek te maken op z'n gitaar. Ik ga wat naar achter zitten en kijk op het computer scherm. Aaron ziet het en haalt 1 oortje uit z'n oor en geeft die aan mij. Hij slaat een arm om me heen en na een paar afleveringen val ik in slaap op z'n schouder.
_____________________________________________
Ik had geen geen inspiratie meer dus ik heb gwn random dingen geschreven dus ja...
Ik hoop dat jullie dit hoofdstuk leuk vonden.
Er zijn nog geen reacties.